Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، ساجد قدوسیان روز جمعه در این خصوص اظهار داشت: به مخاطبان پر شمار برنامه صبح جمعه با شما قول داده بودیم که در اعیاد ملی و مذهبی که تعطیلی رسمی است به صورت زنده برنامه را تهیه کنیم. بنابر این در روز یکشنبه (سوم آبان) از ساعت ۹ تا ۱۱ مصادف با میلاد پر برکت نبی مکرم اسلام (ص) و میلاد با سعادت امام جعفر صادق (ع) از ساعت ۹ صبح با ویژه برنامه زنده «صبح عید با شما» در خدمت مخاطبان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قدوسیان اضافه کرد: در این برنامه علاوه بر نمایش‌ها و طنز آهنگ‌های متعدد هنرمندانی در استودیو پخش حضور دارند که از آن جمله می‌توان به عباس محبی، محمدرضا لبیب و ایزد کاویانی اشاره کرد. ضمنا اجرای این ویژه برنامه به عهده نسیم رفیعی است.

این تهیه کننده رادیویی اظهار داشت: مخاطبان می‌توانند حین پخش برنامه با شماره‌های تلفن پخش رادیو ایران و همچنین سامانه پیامکی رادیو ایران در ارتباط باشند تا این میلاد فرخنده را با هم به شادی بگذرانیم.

برچسب‌ها هفته وحدت پیامبر اکرم رادیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته وحدت پیامبر اکرم رادیو هفته وحدت پیامبر اکرم رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ پاس همدان از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان فولاد ب خوزستان بود، که در پایان تیم پاس ۲ بر یک حریف خود را شکست داد.

 گل‌های تیم پاس را رضا حسینی در دقیقه ۵۰ و نادر هوشیار در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

تک گل فولاد ب خوزستان را هم امیرحسین لارزی دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی زد.

تیم پاس همدان با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و به رده ششم جدول گروه اول صعود کرد.

تیم آریان همدان هم که با ۳۱ امتیاز در رده هفتم گروه دوم قرار دارد، از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه فردا، ۱۱ اردیبهشت در بندرعباس میهمان تیم رده ششمی و ۳۱ امتیازی فولاد هرمزگان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • حسن تدبیر دانشجویان عمره‌گزار را در اولویت قرار دهید
  • ضرورت اولویت قرار دادن حسن تدبیر دانشجویان عمره‌گزار
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • خاطره شنیدنی مجری خاص برنامه مشاعره از ملاقاتش با رهی معیری | ویدئو
  • پخش مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند
  • کارگردان مشهور ایرانی: تلویزیون نمی‌بینم!
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه یازدهم اردیبهشت
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)