Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهریار حیدری روز جمعه در حاشیه بازدید از روستاهای بخش مرکزی در معیت فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی سرپل‌ذهاب از روستاهای دهستان حومه بخش مرکزی به منظور بررسی مشکلات این روستاها افزود: عدم گازرسانی به روستاها، عدم وجود جاده دسترسی مناسب، سامانه گرمسیری و عدم اجرای طرح هادی روستایی از دیگر مشکلات مطرح شده  در این جلسه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: مردم شهرستان سرپل ذهاب هشت سال جنگ تحمیلی را تحمل کرده و زلزله مصیبت بار سال ۱۳۹۶ را نیز تجربه کردند و انتظار دارند که این حداقل ها برای آن ها فراهم شود.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات لازم برای گازرسانی، ترمیم جاده و رفع مشکل آب آشامیدنی این مناطق روستایی تخصیص یافته  که امید است مدیران استانی با هماهنگی فرماندار سرپل‌ذهاب عملیات اجرایی این طرح ها را آغاز کنند تا نگرانی‌های مردم رفع شود.

وی افزود: مردم نجیب دهستان حومه در این جلسه آمادگی خود را برای همراهی و همکاری با عوامل اجرایی در روند اجرای پروژه ها اعلام نمودند.

حیدری تصریح کرد : سال‌ مالی ۱۴۰۰ در میانه راه است و مدیران اجرایی باید تلاش کنند که اعتبارات تخصیص یافته برای پروژه ها را جذب کنند، تلاشهای خوبی هم در سطح ملی برای جذب و تزریق اعتبارات ملی انجام گرفته است.

او گفت: مشکلات و مطالبه های به حق طرح شده امروز در سفر ۲ماه گذشته استاندار مصوب شده که دستگاه های اجرایی هرچه سریعتر این مصوبه های  را اجرایی کنند.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: امروز توفیق شد که به جای مراجعه مردم به دستگاه های اجرایی برای پیگیری مشکلات مناطق روستایی به همراه نماینده پرتلاش شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی خدمت مردم روستاهای حومه شهرستان رسیده و از نزدیک با مشکلات آن ها آشنا شویم.

نورالدین فرزادی پور افزود: در این جلسه تصمیم های خوبی برای رفع مشکلات این روستاها گرفته شد.

وی تصریح کرد : مردم سرپل‌ذهاب شایسته بهترین خدمات  هستند.

شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با عراق،  هشت دهستان و ۲۲۶  روستا دارد که تعدادی از روستاها در حریم مرز واقع هستند.  

برچسب‌ها سرپل ذهاب مجلس شورای اسلامی گیلانغرب روستائیان جنگ تحمیلی قصرشیرین توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب مجلس شورای اسلامی گیلانغرب سرپل ذهاب مجلس شورای اسلامی گیلانغرب روستائیان جنگ تحمیلی قصرشیرین توسعه روستایی دستگاه های اجرایی سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، عملیات اجرایی راه آهن خراسان جنوبی ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ آغاز شد.

طرحی که ۱۳ قطعه دارد و عملیات اجرایی اش در برخی قطعات در حال اجراست و در مابقی قطعات نیز به زودی آغاز می‌شود.

 برای شتاب گرفتن این طرح امروز جلسه‌ای در دفتر معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد زیرسازی این طرح که عملیات اجرایی آن سال گذشته آغاز شده تا دو سال آینده به اتمام برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • چه افرادی در معرض کمبود ویتامین B۱۲ قرار دارند؟
  • حل مشکلات سهمیه آب مطالبه کشاورزان قزوینی
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب