Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه بادرود با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: هدف امام خمینی (ره) از نام‌گذاری هفته وحدت این بود که مسلمانان باهم وحدت داشته باشند تا دشمن نتواند تفرقه ایجاد کند.

امام جمعه بادرود افزود: نباید به دشمن اعتماد کرد، امروز استکبار جهانی تمام توان خود را به کار گرفته است که بین ملل اسلامی تفرقه و اختلاف ایجاد کند تا به اهداف شومی که دارد برسد اما به فضل الهی و به برکت انقلاب اسلامی و بیداری ملت‌ها این آمریکا است که باید گورش را گم کند و همچنان شعار ما و ملت ما، شعار همیشگی مرگ بر آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهمیت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم ۱۳ آبان

وی با اشاره به نزدیکی یوم‌الله ۱۳ آبان، گفت: همه مسؤولان و متولیان فرهنگی در سطح کشور استان شهرستان و بخش خود را آماده هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن مراسم سیزدهم آبان ماه کنند.

قاسمی ادامه داد: چراکه روز سیزدهم آبان ماه، روز استکبارستیزی است، مردم ایران به برکت فداکاری‌ها و ایثارگری‌های خود آمریکای قلدر و متجاوز به حقوق ملت را در دنیا تحقیر کرد و چه دستاورد عظیمی در سایه ولایت‌فقیه و خون شهدا به دست آورد.

امام جمعه بادرود گفت: امروز ایران اسلامی از عزت و عظمت و اقتدار جهانی برخوردار است که ثمره تلاش همه مجاهدان و شهدای والامقام است.

وی افزود: مردم ما در روز سیزدهم آبان امسال با مشت‌های گره‌کرده فریاد مرگ بر آمریکا را سر خواهند داد و به دنیا نیز اعلام خواهیم کرد که آمریکا هیچ جایگاهی در بین ملت ایران ندارد.

قاسمی با بیان اینکه دنیا بداند که منفورترین دولت امروز دولت آمریکا است، افزود: آمریکا نمی‌خواست ایران آزاد باشد اما ایران امروز به فضل الهی از قدرتی برخوردار است که تمام استکبار را به وحشت انداخته لذا ما باید روزهای حساس و سرنوشت‌ساز را گرامی بداریم.

امام جمعه بادرود با اشاره به فعالیت‌های دولت جدید، گفت: انصافاً در همین مدت کوتاه در دولت سیزدهم کادر سلامت و بهداشت ما خوش درخشیدند.

کسانی که واکسن نزده‌اند به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند

وی افزود: بعضی از کشورها در مواجهه با کرونا مشکل عمده پیدا کردند و بیماران روی زمین ماندند، اما در کشور ما کادر درمان پای‌کار ماندند و این اتفاق نیفتاد، کسانی که تابه‌حال واکسن نزده‌اند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون حتماً واکسن را دریافت تا از شیوع پیک ششم در کشور جلوگیری شود.

انتهای پیام/63025/ق/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه نطنز امام جمعه بادرود یوم الله 13 آبان امنیت جمعه بادرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۳۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفرصادق(ع) در ارومیه

دریافت 35 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر (ع) مراسم عزاداری خیابانی و شاه حسین گویان پیش از ظهر شنبه در ارومیه برگزار شد.

کد خبر 6096354

دیگر خبرها

  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • وحشت روزنامه دولت از برملاشدن ناتوانی‌های اقتصادی دولت سیزدهم
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • ایرنا : دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • برگزاری مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت
  • برگزاری مراسم عزاداری در ساوجبلاغ
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفرصادق(ع) در ارومیه
  • دولت سیزدهم کم خرج ترین دولتِ در حال توسعه شد