Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله شعبانی موثق امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان همدان در نماز جمعه همدان با بیان اینکه حمایت همه مردم و مسئولین از نماینده دولت لازم است، ادامه داد: ما امروز با مشکلات فراوان اقتصادی مواجه هستیم و همه از نزدیک این مشکلات اقتصادی مانند گرانی‌ها و نوسانات را حس می‌کنیم امروز لازم است و همه ما موظفیم فارغ از همه اختلاف سلیقه‌ها و نگرش‌های سیاسی از استانداری که توسط دولت انتخاب شده حمایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بعضی از مردم و جریانات سیاسی در عزل و نصب‌های مدیران سهم خواهی و مهره‌چینی نکنند، اجازه دهند استاندار با همفکری مجموعه‌های دلسوز بنشیند و فارغ از نگاه‌های سیاسی انسان‌هایی که کارآمد هستند و می‌توانند کار را در این وضعیت سخت اقتصادی به پیش ببرند انتخاب کند.

شعبانی با ذکر این نکته که استاندار جدید توجه به جوانان داشته باشد افزود: ما در بین جوانان انسان‌های مستعد، مجاهد و کارآمد داریم به معنای واقعی کلمه به جوانان میدان داده شود و میدان را برای جوان‌تر ها باز کنند.

وی با با اشاره به اینکه مشکل اصلی استان بیکاری جوان‌ها و مشکل اقتصادی است لذا نگرش اقتصادی استاندار باید بسیار قوی باشد و ما انتظار عملکرد اقتصادی قوی داریم، ادامه داد: باید نگاه اشتغال محور در استان باشد زیرا استان همدان ظرفیت‌های صنعت پذیری و ظرفیت‌های سرمایه گذاری خوبی دارد و لازم است سرمایه گذار جذب شود و در زمینه‌های اعتبارات توجه‌های بیشتری شود استاندار محترم مانند رئیس جمهور در کنار مردم و مردمی بودن را حفظ کند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه اختلافات و جنایت‌ها مانند آنچه در افغانستان اتفاق می‌افتد توسط داعش و تکفیری‌ها و به نام اسلام انجام می‌شود و دشمن به اختلافات در جامعه اسلامی دامن می‌زند افزود: همه ما پیروان پیامبری هستیم که در مدینه عقد اخوت ایجاد کرد و بین مسلمان برادری و وحدت ایجاد کرد. در مدینه همان موقع هم اختلاف فکری بود اما پیامبر بزرگوار اسلام وحدت عقیدتی را مطرح کرد و فرمود در برابر دیگر مردمان یک امت هستید.

وی ادامه داد: اگر جامعه و کشورهای اسلامی که در منطقه هستند و یک میلیارد مسلمانی که در دنیا هستند یک امت واحد باشند آمریکا نمی‌تواند در منطقه اختلاف افکنی کند و اسرائیل نمی‌تواند در مرزهای کشور اسلامی قرار گیرد، مشکل اساسی جامعه اسلامی عمل نکردن به تعالیم پیامبر است، باید اختلافات را کنار گذاشت و بر محور پیامبر بزرگوار اسلام حرکت کرد.

شعبانی ضمن گرامیداشت یاد دانش آموزان قیام ۳۰ مهر ۵۷ خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان امروز ادامه دهنده همان مسیری هستند که دانش آموزان ۳۰ مهر ۵۷ آغاز کردند و با همان مجاهدت و انگیزه و اراده در همان مسیر حرکت خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در همدان اظهار کرد: بیانیه گام دوم رهبر انقلاب یک منشور تربیتی است و برای تحقق این بیانیه توسعه فکری و بازسازی عقیدتی در آموزش و پرورش لازم است.

شعبانی ادامه داد: اگر قرار است بیانیه گام دوم محقق شود باید از لحاظ اندیشه و فکر و عقیده کارهای اساسی اتفاق بیفتد، طرح تحول که مسئله آموزش و پرورش است جدی گرفته شود، لازم است متولیان امر تبیین درستی از این بیانیه برای عزیزان داشته باشند.

وی افزود: از فردا سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان همدان آغاز خواهد شد به لحاظ اینکه آمار دقیق در زمینه نفوس و مساکن نداریم اعتبارات استان گاهی آسیب می‌بیند.

نماینده ولی فقیه افزود: متأسفانه آمار دقیقی از جمعیت خودمان در شهرستان همدان نداریم و آمارها مختلف است که اعتبارات ما در مسئله بهداشت و آموزش در خیلی از موارد به خاطر این قضیه آسیب می بیند که امیدواریم در این طرح با همکاری مردم اطلاعات خوبی به دست بیاوریم.

کد خبر 5333697

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان همدان استانداری همدان ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر آمار کرونا اردبیل خطبه های نماز جمعه گرگان لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها کرمانشاه واکسن کرونا همدان سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۳۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان کارگران همدان با شهدا تجدید پیمان کردند

همچنین نمایندگان کارگران با نماینده ولی فقیه در استان همدان نشستی صمیمی داشتند.

در این نشست نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: تلاش و کوشش کارگران در میدان اقتصادی، موجب پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور می‌شود و موفقیت هر کشوری به میزان مدیریت آن در اقتصاد بستگی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی گفت: هر کشوری مدیریت اقتصادی داشت رشد می‌کند و اگر مدیریت اقتصادی نداشته باشد عقب می‌ماند.

او همچنین با اشاره به اینکه خداوند متعال، انسان را برای عبادت خلق کرده است، گفت: از نظر اسلام اگر عبادت ۱۰ جزء باشد ۹ جزء آن کسب حلال یا بخش اقتصاد است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان هم گفت: هم اکنون ۷۰ درصد کارگران استان حداقل حقوق را می‌گیرند.

یوسف شعبانی گفت: در استان همدان ۸۴۸ واحد مسکونی کارگری ساخته شده است و برای رفاه کارگران دنبال ایجاد زیرساخت‌های ورزشی تخصصی کارگران هستیم.

از پنجم تا یازدهم اردیبهشت هفته کار و کارگر نام گذاری شده است.

روز‌های هفته کارگر با عناوین ۵ اردیبهشت، کارگر تجدید میثاق با امام راحل ره، رهبری و شهدا، ۶ اردیبهشت، کارگر فرهنگ کار و مهارت‌آموزی، ۷ اردیبهشت، کارگر تامین اجتماعی و تکریم بازنشستگان، ۸ اردیبهشت، کارگر منزلت خانواده، زنان و جوانی جمعیت، ۹ اردیبهشت، کارگر ایمنی سلامت و بهداشت کار، ۱۰ اردیبهشت، کارگر، تشکل‌ها و مشارکت مردم و ۱۱ اردیبهشت، کارگر، ایمان، امید و همدلی نام‌گذاری شده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • نمایندگان کارگران همدان با شهدا تجدید پیمان کردند
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • دلار در سراشیبی | نزول دلار تا کجا ادامه دارد؟
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند