Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید امیر حسین مدنی روز جمعه در جریان بازدید از برخی پروژه‌های نیمه‌تمام مشگین‌شهر افزود: همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل مقرر شد خدمت مردم شریف مشگین‌شهر رسیده و علاوه بر ابلاغ سلام آیت‌الله رئیسی به مردم منطقه از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان بازدید و گزارش آن را خدمت ایشان گزارش کنم.

وی اظهار کرد:یکی از این پروژه های مهم مشگین‌شهر پروژه پایاب سد سبلان است که نیاز به فایناس دارد تا کانال کشی‌ها ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازدید وی از روستای بارزیل که مشکل فاضلاب داشت و فاضلاب مشگین‌شهر به آن می ریخت و مشکلات عدیده ای اجتماعی از جمله زیست محیطی و بهداشت و سلامت بوجود آورده است قرار شد آب تصفیه شده از پایین دست پمپاژ شود تا آب سالم برای استفاده کشاورزان فراهم شود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس جمهوری از جاده گردشگری واقع در مسیر زمین‌گرمایی مشگین‌شهر - سراب که زیرسازی و عمده کار آن به اتمام رسیده و در آینده نزدیک تکمیل و به بهره‌برداری برسد، بازدید کرد.

مدنی همچنین از سد اینچنون بازدید کرد ، عملیات اجرایی این سد بیش از ۳۰ سال است آغاز و سرمایه گذاری خوبی در آن انجام شده است اما به خاطر وجود نشتی در این سد مشکلاتی بوجود آمده که برآورد می شود برای رفع این مشکل ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که تلاش می‌شود با تخصیص این اعتبار علاوه بر حل مشکل آب آشامیدنی و کشاورزی ساکنان منطقه در مواقع تنش آبی نقش مهمی ایفا کند.

وی در این بازدید گفت: با توجه به اینکه مشگین‌شهر یک شهرستان مرزی است  و بخشی از شهرستان در منطقه محروم قرار دارد، مردم و مسئولان درخواست دارند که این شهرستان جزو مناطق محروم محسوب شود که با توجه به اینکه شاخص‌های جدید مناطق محروم توسط سازمان برنامه و بودجه در حال تدوین است و نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی پیگیر این موضوع از طریق وزارت کشور است ، امیدواریم در خواست اهالی منطقه محقق شود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به ظرفیت‌های مشگین‌شهر گفت: این شهرستان با اینکه یکی از قطب‌های مهم کشاورزی و گردشگری است ولی آن طور که باید از این ظرفیت خدادادی استفاده نشده که امیدواریم با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام زمینه رشد و توسعه منطقه فراهم شود.

شهرستان مشگین شهر با ۱۵۵ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل در دامنه کوه سبلان واقع است.

رئیس‌جمهوری روز جمعه در هشتمین سفر استانی خود وارد فرودگاه پارس‌آباد مغان در استان اردبیل شده و مورد استقبال آیت‌الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و سیدحامد عاملی استاندار اردبیل قرار گرفت.

آیت الله ابراهیم رئیسی را در این سفر معاونان و تعدادی از وزرای دولت همراهی می‌کنند.

سفر رئیس‌جمهوری به استان اردبیل یک روزه است.

برچسب‌ها مشگین شهر سفر استانی استان اردبیل سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری پروندهٔ خبری اردبیل، مقصد هشتمین سفر استانی رییس‌جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشگین شهر سفر استانی استان اردبیل مشگین شهر سفر استانی استان اردبیل استان اردبیل رئیس جمهوری مناطق محروم نیمه تمام مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۳۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران گفت: وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی را با اعتبار ۲۰ همت در سطح کشور در دست اجرا دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی؛ بابک دارابی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت _در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی از محل مسئولیت اجتماعی وزارت نفت اظهار کرد: در دولت سیزدهم سه هزار و ۲۰۰ پروژه با اعتبار ۱۰ همت در کشور تکمیل و به بهره برداری رسیده‌است.

وی با بیان اینکه تاکنون براساس ارسال صورت حساب‌ها تمام تعهدات خود را درخصوص تکمیل پروژه‌ها در سطح کشور پرداخت کردیم افزود: برای تکمیل مابقی طرح‌ها هم این آمادگی را داریم که پرداخت اعتبارات را نسبت به پیشرفت فیزیکی داشته باشیم.

مشاور اجتماعی وزیر نفت عنوان کرد: اولویت ما در تکمیل طرح‌ها با استان‌های نفت خیز کشور است که البته در دولت سیزدهم استان‌های کم برخوردار هم در اولویت‌های شرکت نفت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی از محل مسئولیت اجتماعی وزارت نفت در دوره اول رئیس جمهور در خراسان جنوبی پیشرفت ۸۵ درصدی دارد، افزود: در دوره اول رئیس جمهور به استان ۸۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های عمرانی استان تعهد داشتیم که تاکنون ۶۱۰ میلیارد آن تخصیص یافته است.

دارابی ادامه داد: برای ۲۴۰ میلیارد ریال باقی مانده هم اگر اسناد متناسب با پیشرفت فیزیکی ارائه شود، مابقی اعتبارات تعهدی پرداخت خواهد شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۸۵ درصد تعهدات ما در خراسان جنوبی در دوره اول محقق شده و ظرف سه ما آینده با توجه به قراردادهایی که منعقد شده، طرح‌های دوره اول سفر رئیس جمهور تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تأکید کرد: در دوره دوم سفر رئیس جمهور هم ۲ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال تعهد داریم که در زمینه آبرسانی، آموزشی، بهداشتی و زیرساختی است و تلاش ما بر این است که تا پایان سال جاری پرداخت ۱۰۰ درصدی تعهدات خود را داشته باشیم.

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران با اشاره به شعار سال؛ جهش تولید با مشارکت مردم هم گفت: باید بیش از گذشته از ظرفیت مردم در تکمیل طرح‌های عمرانی استان استفاده شود چرا که هرکجا که مردم پای کار باشند روند کارها با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

کد خبر 747633

دیگر خبرها

  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر