Web Analytics Made Easy - Statcounter

 «بنیامین شکوه فر» عصر جمعه در آیین بهره‌برداری از ۲ طرح ورزشی در شهرستان خمین افزود: با حمایت‌های دولت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در دورترین نقاط کشور نیز اماکن ورزشی احداث شده است.
وی ادامه داد: عموم مدال آوران، المپیکی‌ها و قهرمانان ورزش از مناطق محروم کشور هستند و وظیفه وزارت ورزش و جوانان استفاده از ابزارهایی برای استعدادیابی در این مناطق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون امور حقوقی مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: ظرفیت سازی در مناطقی که جوانان مستعد دارند از تکالیف شرعی و قانونی است و هیچ جوانی نباید بخاطر نداشتن امکانات از فضای ورزشی دور بماند.
وی ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان در مدت ۶۰ روز انتصاب، هفت سفر استانی حتی به دورترین مناطق کشور و بررسی وضعیت ورزش و جوانان انجام داده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان خمین در این آیین گفت: زمین چمن مصنوعی شهر قورچی باشی با پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به متراژ یک‌هزار و ۲۰۰ متر مربع احداث شده است.
سعید امجدی ادامه داد: این زمین در مدت کمتر از چهار ماه از سوی شهرداری و شورای شهر قورچی باشی ساخت شد.
وی بیان کرد: سالن ورزشی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جوادیه نیز از سال ۹۰ آغاز و در سال ۹۹ با صرف اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال از محل منابع ملی و استانی به اتمام رسیده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان خمین گفت: این سالن ورزشی به متراژ یک هزار و ۳۱۵ متر مربع احداث شده است.
امجدی افزود: بخش کمره شهرستان خمین دارای استعدادهای بسیاری در حوزه ورزش است و ورزشکارانی در سطح ملی و استانی دارد.

زمین چمن مصنوعی شهر قورچی باشی و سالن ورزشی شهید "حاج قاسم سلیمانی" در روستای جوادیه از توابع شهرستان خمین عصر جمعه با حضور معاون امور حقوقی و استان‌های وزارت ورزش و جوانان، مدیر کل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، نماینده مردم خمین در مجلس و جمعی از مسئولان بهره‌برداری شد.
شهرستان خمین ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها عدالت اجتماعی استان مرکزی حمید سجادی خمین وزارت ورزش و جوانان دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عدالت اجتماعی استان مرکزی حمید سجادی عدالت اجتماعی استان مرکزی حمید سجادی خمین وزارت ورزش و جوانان دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود

حسین احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: نگاه به مقوله ورزش و ترویج فعالیت بدنی، روش سودمندی برای پیشگیری از بیماری‌های مزمن و ارتقای سلامت جامعه است.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی ادامه داد: لازمه این کار ایجاد زیر ساخت‌های ورزشی و تکمیل و به اتمام رساندن پروژه‌های ورزشی است که با نگاه مثبتی که در مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران وجود دارد، این مهم نیز در جزیره خارگ مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: در بازدیدهای مسئولین ورزش وزارت نفت و شرکت ملی نفت از جزیره خارگ، موضوع تعویض و نوسازی چمن استادیوم‌های شهید ملاح زاده و شهید آباش مطرح و فرایند انجام این کار در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: امیدواریم با ایجاد ظرفیت و زیرساخت‌های ورزش در این جزیره به سلامت و ارتقا کیفیت زندگی مردم و کارکنان کمک کرده باشیم.

کد خبر 6090041

دیگر خبرها

  • برای تحقق هرچه بیشتر عدالت اجتماعی در کشور چه باید کرد؟
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد