Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی هیات دو و میدانی لرستان، رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های دختران کشور در رده نوجوانان و جوانان به میزبانی خرم آباد برگزار و تیم بانوان پلیمر خلیج فارس خرم آباد با کسب ۳۰۳ امتیاز قهرمان شد.

همچنین تیم های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۱۸۰ امتیاز و طرقبه شاندیز با ۱۶۱ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان روز دوم این رقابت ها در ۲۰۰ متر ساناز امیری پور از طرقبه شاندیز، محدثه ابراهیم پور از فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و ملینا اسماعیلی از پلیمر خلیج فارس خرم آباد مقام های نخست تا سوم را کسب کردند.

در هفتگانه فاطمه محیطی‌زاده از تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، صدف آقاجانی از فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و صبا خراسانی از پلیمر خلیج فارس خرم آباد اول تا سوم شد.

در پرتاب چکش زهرا عرب رستمی، ملیکا نوروزی هر ۲ از پلیمر خلیج فارس خرم آباد و بیتا فکری از فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به مقام اول تا سوم رسیدند.

در پرتاب دیسک مهلا محروقی از تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد اول شد، مهشید عادل از لوازم خانگی محمدی فر و سهیلا سلیمانی از فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نیز در جایگاه های دوم و سوم ایستادند.

در سه هزار متر با مانع حدیثه رئوف از تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد اول شد، فاطمه سیما شادکام از فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و زهرا افشاریان از لوازم خانگی محمدی فر قه دوم و سوم شد، همچنین در پنج هزار متر فاطمه چناری از طرقبه شاندیز  به مقام اول رسید،  زهرا افشاریان از لوازم خانگی محمدی فر و کوثر قاسمی از فولاد مبارکه سپاهان مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

در پرش طول سارینا ساعدی از پلیمر خلیج فارس خرم آباد، نجمه خرمالی از طرقبه شاندیز و زهرا حفظی از پلیمر خلیج فارس خرم آباد به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین در نتیجه ماده چهار در ۴۰۰ متر امدادی ابرسازه سمنان قهرمان شد، پلیمر خلیج فارس خرم آباد دوم شد و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به مقام سوم رسید.

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در رده سنی نوجوانان و جوانان دختر در ۲۴ رشته با حضور ۱۲ تیم باشگاهی هشت تیم لیگ برتر و سه هیات به صورت دسته‌جات لیگی به میزبانی خرم آباد برگزار شد.

برچسب‌ها فدراسیون دو و میدانی دوومیدانی خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی دوومیدانی خرم آباد فدراسیون دو و میدانی دوومیدانی خرم آباد لرستان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پلیمر خلیج فارس خرم آباد طرقبه شاندیز دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور (یادبود زنده‌یاد محمدامین روستایی) که از ششم اردیبهشت در استان همدان و به میزبانی شهرستان ملایر آغاز به کار کرده بود ۱۰ اردیبهشت به پایان رسید.

این پیکار‌ها با حضور ۲۳۰ بوکسور از استان‌های مختلف و در سالن الغدیر ملایر برگزار شد و در نهایت تیم استان همدان با ۲ نشان طلا، ۲ نقره، ۲ برنز و ۲۹ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و جام را در خانه نگاه داشت.

لرستان با ۳ نشان طلا و ۲۶ امتیاز، نایب قهرمان شد و تهران با ۶ نشان نقره و ۲۵ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین آذربایجان‌شرقی به‌عنوان تیم اخلاق انتخاب شد و کاپ تکنیک به محمدصالح مصباحی بوکسور وزن ۷۰ کیلوگرم تیم لرستان رسید.

کاپ قدرت نیز به ماهان ساجدی بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم تیم مازندران تعلق گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • سپاهان، پلیمر را دست خالی گذاشت
  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر