Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عبدالله ویسی پس از شکست ۳ بر یک فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس گفت:

بازی از نظر کیفیت فنی، سطح بالایی داشت. تمام آنهایی که بازی را دیدند، لذت بردند به خصوص نیمه دوم که گل هم داشت و سهم پرسپولیس در این گل‌ها بیشتر بود.

وی افزود:

پرسپولیس از دو موقعیت ایستگاهی استفاده کرد در حالی که در تمرینات خیلی روی این مسئله به بازیکنان تأکید داشتیم که یارگیری «من تو من» کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اینکه از پرسپولیس گل بخورید، گل زدن سخت می‌شود و بعد از پنالتی شیمبا می‌توانستیم به بازی برگردیم، اما متأسفانه دوباره اسیر تجربه پرسپولیس شدیم، گل سوم را خوردیم و همه چیز از دست رفت. امیدوارم آینده خوبی داشته باشیم و بتوانیم بازی‌هایی که در آینده داریم با این کیفیت انجام دهیم و برنده شویم. به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم و از هواداران فولاد عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در آینده جبران کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان درباره کیفیت بازی و اینکه شاید در دقایقی از بازی ناهماهنگی وجود داشت، اظهار داشت:

کیفیت بازی معلوم بود که تیم رو به جلو است و رو به بالا بازی می‌کند. در دقایقی پرسپولیس را تحت فشار هم قرار دادیم، آن هم در شرایطی که آنها از مسابقات آمده و زخم خورده بودند که می‌توانستیم نهایت استفاده را از این وضعیت ببریم. با این حال تجربه آنها به ما چربید. اینکه بازی هفته اول را ببازید و همه چیز تمام شود نیست. آینده ما درخشان و خوب است و تماشاگران هم باید صبور باشند تا در آینده جبران کنیم. صددرصد بچه‌های ما در تلاش برای جبران هستند و سعی می‌کنیم هفته آینده یک برد خارج از خانه به دست بیاوریم تا این شکست را جبران کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازی پرسپولیس فولاد خوزستان عبدالله ویسی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان

آفتاب‌‌نیوز :

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر که هم برای قهرمانی و هم برای بقا اهمیت زیادی دارد، دیدار نساجی و پرسپولیس در ورزشگاه وطنی است. 

در این بازی با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بلیت فروشی برای بانوان انجام نخواهد شد. 

دلیل اخذ این تصمیم درب ورودی ورزشگاه وطنی اعلام شده است؛ که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، اما این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود.

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

با این حال طبق هماهنگی‌های انجام شده، تماشاگران پرسپولیس در قسمت شمالی ورزشگاه و پشت دروازه مستقر می‌شوند و از در خیابان جویبار وارد خواهند شد. در ورزشگاه هم از ساعت ۱۴ باز خواهد شد. 

تعداد بلیتی که برای تماشاگران مهمان در نظر گرفته شده ۶۰۰ عدد است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید
  • (عکس) رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • عکس‌| رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • در جنگ قهرمانی و بقا؛ پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!