Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدراعظم آلمان در آخرین روزهای زمامداری خود برای آخرین بار در اجلاس سران اتحادیه اروپا شرکت و از مسائل حل نشده این اتحادیه ابراز نگرانی کرد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری فرانسه امروز نوشت که آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در یکصد و هفتمین و آخرین حضور خود در اجلاس سران اتحادیه اروپا به خبرنگاران مستقر در بروکسل گفت: تا آنجا که به وظایف من در سمت صدراعظمی فدرال مربوط می‌شود، اتحادیه اروپا را در برهه نگران کننده‌ای ترک می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مناقشات پیرامون موضوع هایی از قبیل مهاجرت، اقتصاد اتحادیه و قانونمداری در کشورهای عضو، افزود: بر بحران‌های بسیاری چیره شدیم ولی مسائل حل نشده‌ای وجود دارد.

حدود یک ماه پس از برگزاری انتخابات سراسری در آلمان، سران سه حزب اصلی این کشور شامل چپ میانه سوسیال دموکرات، سبز و دموکرات‌های آزاد (FDP) که طرفدار تجارت است، توافق کرده‌اند مذاکرات را برای تشکیل دولت آینده این کشور آغاز کنند.

اگر این گروه از احزاب سیاسی در آلمان در مذاکرات خود پیروز شوند اولین ائتلافی خواهد بود که به دولت محافظه کاری که ۱۶ سال تحت حکومت مرکل اداره می‌شد، پایان خواهند داد.

اتحاد محافظه کاران اتحادیه دموکرات مسیحی یا اتحادیه سوسیال مسیحی در انتخابات ماه گذشته بدترین نتایج انتخابات را رقم زد که باعث شد حزب سوسیال دموکرات و نامزد آن شولتس، وزیر دارایی کنونی آلمان، به عنوان نامزد صدر اعظمی این کشور مطرح شود.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان آنگلا مرکل اتحادیه اروپا مهاجرت حزب سوسیال دموکرات بروکسل انتخابات سراسری اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا

به گزارش ورزش سه، کین در ابتدای فصل از تاتنهام هاتسپرز به بایرن مونیخ پیوست، با قراردادی که بیش از 100 میلیون پوند ارزش داشت.

از آن زمان ستاره کهنه کار انگلیسی توانسته به صورت انفرادی نمایش درخشانی داشته باشد و در 41 مسابقه در تورنمنت‌های مختلف 40 گل به ثمر برساند و 13 پاس گل بدهد.

با نگاهی به رده بندی برترین گلزنان لیگ های اروپایی در فصل 2023-2024، هری کین با به ثمر رساندن 33 گل در 30 مسابقه ای که در لیگ آلمان انجام داد و کسب 66 امتیاز (هر گل دو امتیاز دارد) مقام اول را به خود اختصاص داده است.

پس از کین، کیلیان امباپه فرانسوی، ستاره پاری سن ژرمن، با 26 گل در 27 بازی که در "لیگ 1" انجام داد، با مجموع 52 امتیاز قراردارد.

سرهو گیراسی گینه ای، مهاجم تیم اشتوتگارت آلمان با به ثمر رساندن 25 گل در 24 بازی  و در مجموع 50 امتیاز به ثمر رسانده، در رده سوم قرار دارد.

لائوتارو مارتینز آرژانتینی، مهاجم اینترمیلان با 23 گل در 29 بازی که در لیگ ایتالیا با مجموع 46 امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است. امتیاز مارتینز برابر با لوئیس اوبیندا، ستاره بلژیکی لایپزیش است که در 30 بازی لیگ آلمان 23 گل به ثمر رساند.

ارلینگ هالند نروژی، مهاجم منچسترسیتی با 20 گل در 26 بازی پشت سر آنها قرار دارد و با کول پالمر، ستاره چلسی که به همین تعداد گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده، با مجموع 40 امتیاز، پشت سر این مهاجمان است.

در بین مدعیان این فهرست شاهد حضور هیچ نامی از لیگ اسپانیا نیستیم جایی که آرتم دوپیک، مهاجم اوکراینی خیرونا با 18 گل فاصله‌ای بعید با مدعیان کفش طلا دارد.

امتیاز کفش طلایی در لیگ های اروپایی: هر گل در پنج لیگ اصلی (انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی و فرانسوی) دو امتیاز کسب می‌کند.

از سوی دیگر، گلزنان لیگ‌های سطوح پایین‌تر، مانند پرتغال و هنلد، 1.5 امتیاز می‌گیرند، در حالی که امتیاز گل در رقابت‌های پایین تر تنها یک امتیاز است.

دیگر خبرها

  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران + جزئیات
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • معامله گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • معامله‌گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • اعتصاب‌های جدید در ایالت هسن آلمان