Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@20:54:00 GMT

درخشش رکاب‌زنان لامردی در مسابقات دوچرخه سواری

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۵۰۱۴

درخشش رکاب‌زنان لامردی در مسابقات دوچرخه سواری

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقه دوچرخه سواری کوهستان ماده المینیتور ویژه پسران روز جمعه ۳۰ مهرماه در سه رده سنی جوانان، نوجوانان و زیر ١٢ سال به میزبانی شهر لار برگزار شد.

رکاب‌زنانی از شهرهای لار، لامرد، خنج و گله دار در رقابتی جذاب و سالم با هم به رقابت پرداختند.

در پایان مسابقات رده جوانان محسن آزاد و در رده نوجوانان محمد اشکنانی به مقام اول دست پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو ورزشکار لامردی، از باشگاه دوچرخه سواری سادول کراس لامرد به سرپرستی و مربیگری عباس حسینی به نمایندگی از شهرستان لامرد در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

کد خبر 5333842

منبع: مهر

کلیدواژه: دوچرخه سواری لامرد مسابقات دوچرخه سواری ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر اردبیل آمار کرونا خطبه های نماز جمعه لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها گرگان کرمانشاه واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۵۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان نتایج زیر به دست آمد:   ۱ - ابراهیم فتحی از فارس ۲- مجتبی خاکی از قزوین ۳- رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد