Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@00:25:01 GMT

تامین به موقع سوخت عشایر فارس

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۵۱۱۳

تامین به موقع سوخت عشایر فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اسداله طاهری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس از تامین وتوزیع ۱۰ میلیون لیتر نفت سفید از ابتدای امسال در استان خبرداد و گفت: ذخیره سازی لازم برای سوخت رسانی بویژه در فصل سرما انجام شده ومشکلی در این خصوص وجود ندارد.

او بیان این که با انجام تمهیدات و هماهنگی‌های انجام گرفته با سازمان‌های مربوطه قبل از شروع فصل سرما تامین وذخیره سازی بموقع نفت سفید بویژه در نقاط سخت گذر استان انجام شده است، افزود: سوخت مورد نیاز خانوار‌های فاقد گاز طبیعی بدون مشکل و از طریق فرایند الکترونیکی وبانرخ مصوب به مصرف کنندگان واقعی تحویل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره تعاون روستایی وعشایری استان سوخت مورد نیاز خانوار‌های عشایری از طریق ۵۳۴ باب فروشندگی تعاون روستایی وعشایری فعال در سطح استان قبل از شروع فصل سرما تامین و بصورت الکترونیکی در بین خانوار‌ها توزیع شده است.

مدیر منطقه فارس از کاهش ۱۸ درصدی میزان مصرف نفت سفید در هفت ماهه پارسال خبرداد و بهره مندی روستا‌ها از نعمت گازطبیعی و همچنین اجرای موفق طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید از جمله عوامل موثر در کاهش مصرف این فرآورده برشمرد.

مدیر منطقه فارس تعداد خانوار‌های فاقد گاز استان را حدود ۱۴۰ هزار خانوار بیان کرد وگفت: تاکنون بیش از ۹۰ درصد از خانوار‌های مشمول این طرح در سامانه سدف ثبت نام و نفت سفید خودرا بصورت الکترونیکی دریافت می‌کنند واز خانوار‌هایی که هنوز موفق به ثبت نام نشده اند در خواست کرد نسبت به ثبت نام از طریق آدرس newtejaratasan.niopdc.ir اقدام وسوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین سوخت عشایر شرکت پخش فرآورده نفتی نفت سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۵۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است

فرزاد پیشکاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خانوارهای دهک یک تا هفت یارانه بگیر می‌توانند به ازای خرید از این بستر ۲۲۰ هزار تومان یارانه مضاعف به صورت اعتبار دریافت کنند، اظهار کرد: دراین طرح یازده قلم کالای اساسی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات عرضه می‌شود.

وی یادآور شد: در طرح جدید شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه حذف شده و اعتبار تشویقی (۲۲۰ هزار تومانی) علاوه بر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزارتومانی فعلی بوده و خانوار یارانه‌بگیر به‌صورت مجزا یارانه نقدی خود را ماهانه دریافت خواهند کرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: متقاضیان استفاده از کالابرگ الکترونیکی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد و فروشگاه‌های زنجیره‌ای نسبت به خرید اقلام اساسی اقدام کنند.

به گفته پیشکاری در حال حاضر ۴۷۵ هزارخانوارکردستانی یارانه خود را به خرید کالا از طریق کالابرگ الکترونیکی اختصاص دادند.

گفتنی است؛ مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیکی تا ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.

کد خبر 6092634

دیگر خبرها

  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی
  • ۶۳۰ پنل‌خورشیدی بین عشایر ایلام توزیع می‌شود
  • آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان شمالی به مناطق ییلاقی
  • واگذاری زمین رایگان به ۱۳۰ خانوار دلفانی در قالب طرح جوانی جمعیت
  • درخواست بهسازی و مرمت راه عشایری قره داغ اهر ارسباران
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است
  • بانگ کوچ، طنین زندگی در طبیعت پرسخاوت لرستان
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲