Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان دوم بارسلونا به مقایسه میان مهاجمان جوان رئال مادرید و بلوگرانا پرداخته است.

جرارد پیکه مصاحبه دیگری پیش از ال کلاسیکو انجام داده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، پس از چندین و چند سال، ال کلاسیکوی روز یکشنبه نه لیونل مسی به خودش خواهد دید و نه سرخیو راموس. جرارد پیکه، مدافع و کاپیتان دوم بارسلونا معتقد است که وینیسیوس جونیور و آنسو فاتی می توانند ستارگان جدید این جدال باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مقایسه میان فاتی و وینیسیوس وینیسیوس سریع تر و برق آساتر است. او بیشتر به یک وینگر خالص شباهت دارد. آنسو بیشتر گلزنی می کند و توانایی بازی در پست مهاجم را دارد. من اینگونه می گویم که آنسو بیشتر گلزنی می کند و دیگری سریع تر است و در موقعیت های یک در مقابل یک، از جمله بهترین های جهان است.  تمدید قرارداد فاتی

بارسلونا به چنین بازیکنان گلزنی احتیاج دارد، هواداران هم همینطور.  این نیاز حالا که مهم ترین بازیکن تاریخ باشگاه ما از تیم جدا شده حتی بیشتر هم احساس می شود. در هر صورت اما باید در مورد آنسو واقع بین باشیم. او 19 ساله است و اینجا کسی که باید بازی ها را پیروز شود، خود مجموعه تیم است. آنسو با گل هایش در این مسیر کمک می کند. 

شانس چه تیمی در ال کلاسیکو بیشتر است؟

اگر آنها می خواهند مدعی اصلی پیروز شدن در این بازی و تیمی با شانس بالاتر باشند، مشکلی نیست، این عنوان را به آنها می دهیم. اما در ال کلاسیکو هیچ تیمی مدعی اصلی نیست و این در طول تاریخ نشان داده شده است. به نظرم هر دو تیم در فرم خوبی به این بازی رسیده اند. ما از بحران عبور کرده ایم، در بالای جدول لالیگا هستیم و در لیگ قهرمانان هم به تورنمنت برگشته ایم. 

تیم های بارسلونا و رئال مادرید، نخستین ال کلاسیکوی فصل را روز یکشنبه و از ساعت 17:45 به وقت تهران برگزار خواهند کرد.  

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس طرفداری، طرفدار هیچ فدراسیونی نبوده و نیست، حتی شما! / حافظه تاریخی سردار آزمون: مسئله اسکوچیچ و طارمی یک سوتفاهم است؛ نباید خودزنی کنیم تونی کروس: از کسب پیروزی چهارم مقابل بارسلونا مطمئنم بوده گلیمت و رقم زدن سنگین ترین باخت دوران مربیگری مورینیو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویوی پیک‌نیک‌طور هواداران بارسلونا در بازی برابر ژیرونا / فیلم

بارسلونا در هفته سی و چهارم لالیگا میهمان ژیرونا بود که این دیدار با نتیجه 4-2 به سود تیم میزبان تمام شد و بارسلونا رسما در این فصل بدون جام ماند. برخی هواداران بارسلونا به شکلی جالب و از روی تپه ها شاهد باخت تیم شان برابر ژیرونا بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • دوباره همه را ناامید کرد: این سیلی درد داشت!
  • رکورد باورنکردنی پی‌اس‌جی: دروازه طلسم شده بود
  • رابرت داونی جونیور اولین بازی روی صحنه را تجربه می‌کند
  • موتور‌ گلزنی ستاره سابق پرسپولیس روشن شد!
  • وینیسیوس جونیور، ترویس اسکات را به سانتیاگو برنابئو می‌آورد؟ / عکس
  • توماس مولر: برای بازی در جو برنابئو خیلی هیجان‌زده‌ام؛ رئال مادرید تیمی بسیار خطرناک است
  • بهترین‌ عملکرد اولیویه ژیرو در گلزنی در مسابقات لیگ از فصل ۲۰۱۵/۱۶
  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • ویوی پیک‌نیک‌طور هواداران بارسلونا در بازی برابر ژیرونا / فیلم
  • وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد