Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس نقشه کرونا در اپلیکیشن ماسک، از صبح شنبه یکم آبان ۱۴۰۰ وضعیت ناپایدار و شهرهای قرمز کرونایی رو به افزایش است.

مناطق قرمز عبارتند از شهرستان‌های جلفا، مرند (آذربایجان شرقی)، اشنویه، بوکان، پیرانشهر (آذربایجان غربی)، استهبان (فارس)، بانه، سقز (کردستان)، پاوه، جوانرود، روانسر، سرپل ذهاب (کرمانشاه)، چرام، کهگیلویه (کهگیلویه و بویراحمد) و
زرندیه در استان مرکزی و مهریز در استان یزد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنگ‌بندی جدید
۱۶ شهرستان قرمز
۱۱۹ شهرستان نارنجی
۲۲۷ شهرستان زرد
۸۶ شهرستان آبی

کد خبر 5333912

منبع: مهر

کلیدواژه: رنگ بندی کرونایی اپلیکیشن ماسک آمار کرونا ویروس کرونا واکسن کرونا سازمان غذا و دارو کووید 19 وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آمار کرونا سازمان بیمه سلامت جامعه پزشکی دیابت محمدرضا شانه ساز پوکی استخوان واکسیناسیون هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت چشم‌نواز دورود لرستان + فیلم

شهرستان دورود یکی از شهرهای زیبای استان لرستان است که  دارای جاذبه های طبیعی است به طوریکه از این شهرستان به عنوان پایتخت طبیعت ایران یاد می شود، پایتختی که زیباترین دریاچه آب شیرین ایران، زیباترین آبشارهای کشور و رشته کوه اشترانکوه با لقب "آلپ" ایران را در خود جای داده است.

این شهرستان جزو پرمسافرترین شهرهای لرستان به‌شمار می‌رود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی
  • طبیعت چشم‌نواز دورود لرستان + فیلم
  • افزایش حضور دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی آسیایی تایمز ۲۰۲۴
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • بازار نابسامان اجاره مسکن در شهرهای جدید
  • راه های افزایش گلبول های قرمز
  • بارش باران بهاری موجب آبگرفتگی معابر در شهرهای آذربایجان غربی شد