Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه اتمام اولین دوره قانونی اعضای کمیسیون ورزشکاران، کمیته ملی المپیک برگزاری انتخابات دوباره این کمیسیون را در دستور قرار داده است.

اولین دوره انتخابات این کمیسیون ۱۲ آبان ماه سال ۹۶ برگزار شد و کمیته ملی المپیک قصد دارد دومین انتخابات این کمیسیون را ۱۶ آبان ماه برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور اقدامات لازم برای مشخص شدن ورزشکاران واجد شرایط احراز و عضویت در کمیسیون ورزشکاران و همچنین ورزشکاران واجد شرایط برای رای دادن مشخص شده است. روند استعلام از فدراسیون پزشکی ورزشی به منظور اطمینان از عدم پیشینه این ورزشکاران بابت دوپینگ هم در حال انجام است.

در صورتی‌که این اقدامات به موقع به سرانجام برسد، انتخابات کمیسیون ورزشکاران در همان ۱۶ آبان ماه برگزار می شود در غیر این صورت چند روز تاخیر خواهد داشت.

پیمان فخری یکی از اعضای ستاد نظارت بر انتخابات کمیسیون ورزشکاران در گفتگو با خبرنگار مهر این موضوع را اعلام کرد.

طبق فهرست اعلام شده از سوی کمیته ملی المپیک، ۳۶۳ ورزشکار شرایط لازم برای عضویت در کمیسیون ورزشکاران را دارند. ضمن اینکه ۴۵۵ ورزشکار هم می توانند در رای گیری شرکت کنند.

کد خبر 5331897

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک رای گیری پیمان فخری تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال هوادار تهران مهدی طارمی لیگ کشتی تیم فوتبال امید ایران لیگ برتر والیبال تکواندو کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران کاراته حمید سجادی کمیسیون ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم

 احمد وحیدی اظهار داشت: برای اولین بار در کشور، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، به صورت گسترده برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی درباره برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در تهران برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور وجود دارد. در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم که بزرگ‌ترین حوزه در تهران است که باید ۱۶ نماینده انتخاب شوند. شعب اخذ رای و سامانه‌های اخذ رأی مشخص شده است. در دور اول انتخابات در چهار حوزه انتخابیه، انتخابات تمام الکترونیکی برگزار شد، اما برای اولین بار این انتخابات در این گستردگی اجرا می‌شود و تحول مهمی در حوزه اخذ رأی است.

وی درباره کوتاه شدن زمان شمارش آرا در انتخابات تمام الکترونیکی، گفت: در اخذ رأی الکترونیکی آمار در همان جا داده می‌شود. در دور اول که‌در ۴ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد، ساعت یک یا دو نصف شب آرای آن حوزه‌ها جمع بندی و مشخص شد.

وحیدی خاطر نشان کرد: آموزش رای دادن الکترونیکی قرار است به مردم از طریق صداوسیما و به صورت حضوری در مراکز جمعیت به مردم داده شود که در روز‌های آینده شدت بیشتری می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • برگزاری دوباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی/ رسولی رئیس شد، تفتیان رای نیاورد!
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست