Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@11:54:48 GMT

جنگ تبلیغاتی بالا گرفت

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۶۳۱۱

جنگ تبلیغاتی بالا گرفت

جنگ بر سر پول در فوتبال همیشه حرف اول و آخر را می‌زند، اما در فوتبال ایران معمولاً فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با نگاه بالا به پایین در اندیشه افزایش درآمدهای خود از این حوزه هستند و همواره باشگاه‌ها قربانی منفعت‌طلبی‌ها شده‌اند!

با وجود این، مصطفی آجورلو مدیرعامل جدید استقلال برای برهم زدن این بازی پیش از شروع بازی نخست تیمش به سرپرست سازمان لیگ نامه زد که باشگاه استقلال خواهان استفاده از امتیاز تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی‌اش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهاروند هیچ واکنشی به این پیشنهاد نداشت، اما صادق درودگر که این روزها فعالیت‌های اقتصادی سازمان لیگ را انجام می‌دهد، در واکنش به این موضوع مدعی شد کارگزار باشگاه استقلال قادر به پرداخت این مبلغ نیست ولی اگر فدراسیون فوتبال قصد دارد تبلیغات محیطی خود را به این شرکت واگذار کند باید ضمانت‌نامه بانکی ارائه دهد!

این جمله جنجال بزرگی در میان هواداران استقلال به راه انداخت به‌ویژه وقتی مشخص شد درودگر تأکید دارد این شرکت اگر بناست در این حوزه فعالیت کند به جای عقد قرارداد با استقلال بهتر است بیاید با سازمان لیگ قرارداد امضا کند.

مخالفت سازمان لیگ با درخواست باشگاه استقلال موجب شده تا ۱۰ میلیارد از قرارداد این باشگاه با اسپانسر جدیدش کسر شود. اما سؤال اینجاست چرا سازمان لیگ با چنین مقوله‌ای مخالفت دارد؟ نگرانی بزرگ سازمان لیگ از دست دادن یکی از منابع درآمدی خود در حوزه فوتبال است، چون اگر استقلال این حرکت را آغاز کند، بالطبع سایر باشگاه‌ها هم به فکر کسب این درآمد می‌شوند و کار از حوزه سازمان لیگ خارج خواهد شد.

از طرفی آن‌ها پیش از شروع فصل کل تبلیغات محیطی را با رقم ۱۸۰ میلیارد تومان به فروش گذاشتند اما کسی این پیشنهاد را نپذیرفت به همین دلیل آن‌ها در تلاش‌اند با سنگ‌اندازی در مسیر استقلال به نوعی همچنان زمام امور را در دست داشته باشند تا بتوانند از منافع مالی این حوزه بهره‌مند شوند.

اما ماجرا وقتی جنجالی‌تر شود که خبر می‌رسد سایر باشگاه‌ها نیز از این طرح استقبال کردند و معتقدند باید این امتیاز در اختیار آن‌ها قرار داشته باشد تا مستقیم به درآمدها دسترسی داشته باشند. عدم شفاف‌سازی کامل از سوی سازمان لیگ در طول فصول گذشته مهم‌ترین عامل مخالفت باشگاه‌ها با ادامه روند کنونی است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مصطفی آجرلو تیم استقلال سازمان لیگ باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس فصل قبل مجوز حرفه‌ای گرفت و به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد، اما باید این مجوز را برای فصل آینده هم تمدید کند.

استقلال نیز پس از دو فصل ناکامی مطلق در گرفتن مجوز حالا عزم خود را جذب کرده تا بتواند به لیگ قهرمانان بازگردد، ولی به نظر می‌رسد حتی اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، هر دو باشگاه یک معضل بزرگ دارند که باید آن را مرتفع کنند و در غیر این صورت دردسرهایشان تمام نمی‌شود. از قرار معلوم یکی از مواردی که کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور جدی روی آن دست گذاشته و تاکید دارد حتماً باید حل شود، شرایط ورزشگاه آزادی و محقق نشدن شرایط مد نظر بازرسان است.

استقلال و پرسپولیس هر دو از ورزشگاه آزادی برای بازی‌های خانگی خودشان در لیگ قهرمانان آسیا استفاده می‌کنند، ولی سیستم خروج اضطراری این استادیوم هنوز توسط ناظران AFC تایید نشده است و اگر تا زمان تعیین شده چنین اتفاقی صورت نگیرد آنگاه هیچ بعید نیست این دو تیم مجبور شوند بازی‌های خودشان را به استادیوم دیگری ببرند یا اینکه تعداد تماشاگرانشان را به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش بدهند. البته طرافیان هر دو باشگاه مدعی‌اند برای رفع نقص موجود تا اواسط تابستان فرصت باقی است و روند بازسازی می‌تواند این مشکل را مرتفع کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه