Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی استان مبنی بر ورود یک محموله اسلحه قاچاق از مرزها به داخل شهرستان پاوه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان و انتظامی شهرستان پاوه با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی قاچاقچیان و محل اختفای آنان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی و اشراف اطلاعاتی هنگامی که قاچاقچیان قصد انتقال اسلحه‌ها را با یک دستگاه خودرو به داخل کشور از مسیر یکی از روستاهای شهرستان را داشتند، توسط ماموران محاصره شدند.

وی افزود: قاچاقچیان هنگامی که خود را در محاصره پلیس دیدند بدون توجه به اخطار ماموران متواری و در نهایت پس از یک تعقیب و گریز و  تیراندازی ماموران و اصابت گلوله به پای یکی از متهمان، خودرو متوقف و ۲ نفر دیگر دستگیر شدند.

جاویدان اظهار داشت: در بازرسی از خودروی متهمان؛ ۴۷ قبضه سلاح کلت کمری کشف شد.

وی از معرفی متهمان به مرجع قضائی خبر داد و گفت: مبارزه با قاچاقچیان سلاح و مهمات جزو اصلی‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه به شمار می رود./ فارس

 

منبع: فردا

کلیدواژه: قبضه کلت کمری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پارچه قاچاق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ سهرابی گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ سرحانیه حین گشت زنی در ورودی پایانه مرزی شلمچه به خودروی سواری حامل بار مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.
او افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۷ طاقه پارچه ۳۰ متری و ۴۵ تخته روفرشی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به دستگیری ۵ متهم گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ سهرابی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک در خصوص قاچاق کالا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان