Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ارومیه و رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار نمایندگان مجامع استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی با رییس جمهوری، گفت: ادامه احیای دریاچه‌ ارومیه بدون بحث های نمایشی تاکید آیت الله رئیسی است.

وحید جلال زاده افزود: دیدار رییس جمهوری با مجمع ‌نمایندگان، حکایت از نگاه بلند آیت الله رئیسی به آینده آذربایجان غربی است و امیدوارم این نگاه راهبردی در تخصیص بودجه ها و رشد و توسعه استان، نقش موثری ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان‌ اینکه رییس جمهوری در این دیدار، صمیمانه و ‌با سعه صدر به همه مطالبات نمایندگان گوش داد، اظهار داشت: با فراخوانی که چند روز پیش از این دیدار در صفحه خود داده بودم، ۲ هزار پیام از سوی ‌اساتید دانشگاه و نخبگان ارومیه برای بیان مشکلات شهر ارسال شده بود که بخشی از این مطالبات را در دیدار با رییس جمهوری بیان کردم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به محورهایی که در دیدار با رییس جمهوری مطرح کرده بود، اشاره کرد و ادامه داد: بحث احیای دریاچه ارومیه یکی از مهمترین آنها بود که ‌رییس جمهوری نیز به ادامه احیای دریاچه ارومیه بدون توجه به بحث های نمایشی تاکید کرده و گفت که ستاد احیای دریاچه در یک شکل جدید به کارش ادامه دهد.

جلال زاده اضافه کرد: مطالبه دیگری که در این دیدار از رییس جمهوری کردم، منطقه ویژه اقتصادی سرو بود؛ با توجه به اینکه منطقه اقتصادی باید سرمایه گذار و متولی داشته باشد، تاکنون این امر محقق نشده که حل این مشکل را از رییس جمهوری خواستار شدم.

وی بیان کرد: فعال شدن پایانه های مرزی با ترکیه و طرح آن در دیدارهای ۲ جانبه با رییس جمهوری این کشور، توجه به اعطای اعتبار برای مکانیزاسیون بخش کشاورزی با توجه به تنش آبی موجود، توجه به احداث و تکمیل کمربندی دوم ارومیه و نگاه ویژه اعتباری به این بخش، تاسیس اداره ای در استانداری آذربایجان غربی برای گسترش اقتصاد خارجی، تاسیس پایانه صادرات محصولات کشاورزی، حمایت مالی و حقوقی از تیم فوتبال ۹۰ ارومیه و توجه به توسعه راه های مواصلاتی از دیگر مطالباتی بود که در این جلسه مطرح شد.

 نمایندگان مجامع آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی روز پنجشنبه دو روز قبل با آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری اسلامی ایران دیدار کرده و به بیان مطالبات خود پرداختند.

/ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آذربایجان غربی رییس جمهوری احیای دریاچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۷۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این نشست که راهکارهای رسانه ای برای تولید محتواهای اثرگذار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت محورهایی همچون تاکید بر موضوعات متنوع فرهنگی و هنری در بستر جامعه و مدارس با نگاه پرورشی و تربیتی، توجه به برنامه های فرهنگی راهبردی در کنار حمایت از طرح نور انتظامی و تبیین شرعی و اخلاقی موضوعات مرتبط با خانواده، راهکارهای مشارکت بیش از پیش مردم در اجرای طرح های عفاف و حجاب، توجه ویژه به مقوله پوشاک ، الگوسازی از دختران و بانوان فرهیخته ، ارتقا فرهنگ حجاب و فرزند آوری در جامعه از جمله مباحثی بودند که مورد بررسی قرار گرفتند.

مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان غربی در این نشست با اشاره به اولویت ها و برنامه های صداوسیما در این خصوص، استفاده از ظرفیت نخبگانی را مورد توجه قرار داد و گفت: در برنامه سازی ها تلاش می شود میان فضای ذهنی جامعه و برنامه های عملیاتی فرهنگی در این حوزه ارتباط برقرار شود .

آقای حجازی فر این را هم مورد تاکید قرار داد که نظرسنجی و پژوهش های انجام گرفته نشان می دهد بیشتر افرادی هم که از پوشش مناسبی برخوردار نیستند حجاب را یک امر پسندیده می دانند لذا با ایده های خلاقانه و استفاده از فرهیختگان شاهد تاثیرگذاری بیش از پیش برنامه ها در جامعه خواهیم بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • تهدیدات مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟