Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از ۴۰ هزار فلسطینی با وجود اقدامات امنیتی و محدودیت‌های اعمال شده نظامیان رژیم صهیونیستی،‌ نمازجمعه را در مسجدالاقصی برپا کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هزاران فلسطینی با وجود محدودیت ها و حضور سنگین نیروهای اشغالگر صهیونیستی در سراسر قدس از جمله دروازه های ورودی قدیم و مسجد الاقصی نماز جمعه را اقامه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اداره اوقاف اسلامی قدس در این باره اعلام کرد که با این شرایط و تدابیر امنیتی برای جلوگیری از ورود نمازگزاران، بیش از ۴۰ هزار فلسطینی از کرانه باختری و سرزمین های اشغالی از نخستین ساعت های صبح جمعه به بیت المقدس رفتند تا نماز را در مسجد الاقصی برپا کنند.

نیروهای رژیم صهیونیستی در ماه های اخیر تدابیر امنیتی سختی را برای ورود فلسطینی های ساکن کرانه باختری و نواز غزه به مسجد الاقصی وضع کرده اند و به آنها اجازه ورود به این محل را نمی دهند.

با وجود این ممنوعیت ها، فلسطینی ها در مناسبت های گوناگون در جمعیت های ده ها هزار نفری در مسجد الاقصی حاضر می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نماز جمعه مسجد الاقصی فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۷۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه   07اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

سخنران پیش از خطبه ها؛    سردار رحیم جهانبخش  فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی خواهد بود.

 مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی