Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:13:32 GMT

۱۱۲ دستگاه ماینر در مهدی‌شهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۸۳۸۶

۱۱۲ دستگاه ماینر در مهدی‌شهر کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی ناجای سمنان، سردار عبدالله حسینی با بیان اینکه در پی تلاش مضاعف و اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی شهرستان مهدی‌شهر مشخص شد فردی متخلف با تهیه دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال اقدام به بهره‌برداری غیرمجاز از این دستگاه‌ها می‌کند، تاکید کرد: بی‌درنگ محل دقیق این عمل غیرقانونی که یک واحد تولیدی متروکه در شهرک صنعتی این شهرستان بود شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تشکیل تیم مشترک پلیس و اداره برق شهرستان مهدی‌شهر خبر داد و گفت: پلیس در بازدید از این واحد صنعتی متروکه ۱۱۲ دستگاه ماینر فعال کشف کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ارزش ریالی ماینرهای کشف شده را طبق نظر کارشناسان بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: دستگاه‌های غیرمجاز با هماهنگی‌های صورت گرفته جمع‌آوری و پرونده تکمیلی به مرجع ذیصلاح ارسال شد.

کد خبر 5334114

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگاه ماینر ارز دیجیتال نیروی انتظامی سمنان عبدالله حسنی ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر اردبیل آمار کرونا خطبه های نماز جمعه لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها گرگان کرمانشاه سیدابراهیم رئیسی واکسن کرونا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گل محمدی از گلستان‌های کاشان + تصاویر

برداشت گل محمدی همزمان با فرا رسیدن ماه اردیبهشت از گلستان‌های کاشان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری تسنیم از کاشان، همزمان با فرا رسیدن ماه اردیبهشت چینش گل محمدی از گلستان‌های این شهرستان آغاز شده است و عطر و رایحه خوش گل محمدی تمام منطقه را پر کرده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با بیان اینکه 2 هزار و 600 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشان تحت کشت گل محمدی است، افزود: حدود 10هزار تن از باغات گل برداشت می‌شود و در این راستا 26 واحد صنعتی و دو هزار واحد سنتی مشغول به گلابگیری هستند.

کشت گل محمدی در 600 هکتار اراضی کشاورزی کاشان

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان با بیان اینکه صنعت گل و گلاب 10هزار اشتغال را در سال به خود اختصاص داده است، ابراز داشت: واحدهای صنعتی و سنتی آمادگی برداشت 25 هزار تن گل و تولید 45 هزار تن گلاب را دارند.

انتهای پیام/801/.

دیگر خبرها

  • بهترین روش برای تمیز کردن محیط‌های تجاری
  • کشف ۸۰۰ مگاوات ماینر غیرمجاز/ ممنوعیت تبلیغ کولرهای گازی در کشور
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم
  • ترمیم ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در یزد
  • ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در حال ترمیم است
  • تقدیر از کارگران شهرستان ورامین با حضور مسئولان
  • برداشت گل محمدی از گلستان‌های کاشان + تصاویر
  • هشدار شهرداری به صاحبان منازل متروکه و فرسوده
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان