Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:12:58 GMT

برگزاری دوره برنامه‌نویسی مقدماتی به زبان c

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۸۹۴۲

برگزاری دوره برنامه‌نویسی مقدماتی به زبان c

انجمن علمی دانشجویی مهندسی برق دانشگاه الزهرا (س)، دوره برنامه‌نویسی مقدماتی به زبان c را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، "آشنایی با مقدمات زبان سی و منطق کامپیوتر ۱ و۲"، "ساختارهای حلقه‌زنی ساختارهای تکرار و تصمیم‌گیری"، "آرایه‌ها و متغیرهای لیستی"، "آرایه‌ها و رشته‌ها توابع و کلاس‌های حافظه"، "آشنایی با روش‌های طراحی و تحلیل الگوریتم"، "اشاره‌گرها و مرجع" و "گذری اجمالی بر c++ و تفاوت آن با c" از جمله مباحث و سرفصل های آموزشی این دوره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه با تدریس خانم محدثه سادات حسینی از هفتم آبان الی دهم دی به صورت آنلاین در بستر اسکای روم برگزار می شود.

علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به شناسه Alzahra_EE @ مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برنامه نویسی مقدماتی به زبان c

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۸۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در نخستین گردهمایی گروه‌های مردمی و جهادی و وزارت راه و شهرسازی متشکل از بازآفرینی شهری، مسکن و راه روستایی که با مشارکت سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: دوره‌های مختلف بازآفرینی شهری در حوزه اطلاع‌رسانی، ترغیب مردم به بازآفرینی شهری، مشارکت مردم برای نوسازی بافت‌های فرسوده، چگونگی دریافت پروانه نوسازی و چگونگی دریافت حمایت‌های مالی برای گروه‌های جهادی برگزار شد.

وی بیان کرد: مقرر است تا از فردا این دوره‌های آموزشی از سوی گروه‌های جهادی در ۳۱ استان و ۴۵۰ شهرستان تکرار شود و مردم با حقوق خود در بافت‌های فرسوده آشنا شوند و اقدام به نوسازی کنند. با برگزاری این همایش و دوره‌های تخصصی انتظار داریم تا از فردا بسیج سازندگی، گروه‌های معین خود را به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها معرفی کند تا ۵ رزمایش تا مهرماه امسال در همکاری با گروه‌های جهادی برگزار شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا شعار سال محقق و از ظرفیت‌های مردمی برای نوسازی بهره کافی گرفته شود.

کد خبر 6098536 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز