Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی از خرید حمایتی زعفران توسط صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی با همکاری سازمان تعاون روستایی خبر داد و گفت: بر حسب خواسته صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی مراکز خرید حمایتی زعفران در تربت حیدریه، زاوه، تربت جام، رشتخوار، باخرز و مشهد بازگشایی شده و آماده فعالیت است.

به گزارش قدس آنلاین، ایرج ناصری‌مقدم در خصوص وضعیت خرید حمایتی زعفران در سال جاری اظهار کرد: در سال جاری مجری طرح خرید زعفران صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی است که امسال در جهت کمک به صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی برای خرید و انبار زعفران دستورات لازم به سازمان تعاون روستایی ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در همین راستا جلساتی تشکیل شد که در طی آن سازمان تعاون روستایی به عنوان مباشر با صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی قرارداد و تفاهم نامه‌ای را منعقد کرد.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی ادامه داد: بازگشایی سایر مراکز خرید نیز طی هفته آینده در دستور کار قرار گرفته و باید توسط صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی نهایی شده و به سازمان تعاون روستایی اعلام شود.

ناصری مقدم تصریح کرد: در حال حاضر زعفران در چهار دسته نگین به قیمت ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، شبه نگین ۱۶ میلیون، پوشال مرغوب ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پوشال معمولی به قیمت ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خریداری می‌شود.

منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: زعفران خراسان رضوی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی سازمان تعاون روستایی خرید حمایتی زعفران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۸۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داورزن خراسان رضوی هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد

سعید خسروجردی مدیر جهاد کشاورزی داورزن گفت:‌ داورزن به دلیل واقع شدن در حاشیه کویر، ظرفیت بسیار مناسبی برای پرورش شتر و شترداری دارد.

او افزود:‌ با توجه به اقلیم مناسب منطقه و پتانسیل‌های موجود، قطعاً امکان افزایش جمعیت شتر این شهرستان تا چند برابر وجود دارد.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن ادامه داد:‌ گسترش صنعت شترداری در داورزن، نیازمند همکاری دستگاه‌های مرتبط است و با توجه به خشکسالی‌های اخیر و کاهش بارش‌ها، پرورش شتر در بین انواع دام‌ پرواری سبک و سنگین، راه مقرون به صرفه‌تری محسوب می شود.

خسروجردی بیان کرد: در وضعیت کنونی نیز امکان تهیه علوفه از منابعی چون ظرفیت علوفه‌ای خارشتر و نیز امکان چرا در بیابان‌های داورزن، برای این دام‌ها فراهم است.

او تصریح کرد:‌ تحقیقات علمی نشان داده شیر شتر دارای ارزش غذایی بسیاری است که می‌توان از آن فراورده‌های زیادی تولید کرده و با استفاده از همین پتانسیل، ثروت ایجاد کرد.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن تاکید کرد:‌ ایجاد مجتمع شترداری برای ساماندهی شترداری در داورزن، امری ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف 
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۲۰۰۰ تن گل محمدی در خراسان رضوی
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • داورزن خراسان رضوی هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد