Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین وکیل علیرضا بیرانوند در خصوص اینکه آیا دروازه‌بان تیم ملی کشورمان با باشگاه بواویشتا پرتغال به مشکل خورده، اظهار داشت: بیرانوند شرایط خوبی دارد. جا افتاده و به عنوان دروازه‌بان اول او را بازی می‌دهند اما تا الان پرداختی انجام نشده است.

وی در گفت‌وگو با  برنامه رادیویی تهران ورزشی در پاسخ به این سوال که آیا در پرتغال هم مانند باشگاه‌های کشورمان عمل می‌کنند، گفت: ظاهرا این موضوع جهانی است! همه چیز مختص ما نیست و آسمان همه جا همین رنگ است! پیش پرداختی داشته‌اند اما تا الان هیچ حقوقی به بیرانوند پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی در مورد اینکه آیا با ادامه این شرایط بیرانوند از بواویشتا جدا می‌شود، گفت: اگر این شرایط ادامه پیدا کند و حقوقی پرداخت نشود، قطعا باید به فکر جدایی باشد. چون هدف اول زندگی آسایش مادی است. او از شرایط فوتبالی خودش راضی است و بازی می‌کند. با اینحال ۲۰ روز تا یک ماه دیگر مهلت می‌دهیم. اگر کاری انجام ندادند، آن موقع با این باشگاه مکاتبه می‌کنیم.

کد خبر 633634 برچسب‌ها عليرضا بيرانوند لژیونرهای فوتبال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: عليرضا بيرانوند لژیونرهای فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۹۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد

سرهنگ رضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل‌های برق و مخابراتی در برخی از محلات شهرستان مبارکه، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: کارآگاهان پلیس پس از بررسی دقیق میدانی و انجام تحقیقات تخصصی و هوشمندانه عامل اصلی این سرقت‌ها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه ادامه داد: عملیات دستگیری سارق به صورت ویژه آغاز شد و در نهایت متهم دریک اقدام ضربتی و کاملاً هماهنگ قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شد.

وی تصریح کرد: سارق پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس و در تحقیقات انجام شده به ۲۳ فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابراتی در سطح شهرستان مبارکه اعتراف کرد که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6094405

دیگر خبرها

  • سرانه درآمد مردم اردبیل افزایش یافته است
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • سرمربی پرتغالی سپاهان پس از مسلمان شدن چه نامی را انتخاب کرد
  • دانلود نماهنگ شنیدنی «روز ملی خلیج فارس» + علت نامگذاری
  • ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس + فیلم
  • بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است