Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیراندازی با سلاح گرم در صحنه فیلم‌های آمریکایی همچنان حادثه می‌آفریند. خبرگزاری میزان – در حالی که در تولیدهای «هالیوود» آمریکا، تلاش زیادی برای محافظت از بازیگران و کادر تهیه فیلم انجام می‌شود اما کشته و مجروح شدن افراد در جریان فیلمبرداری‌ها دور از انتظار نیست.   به گزارش «ایندیپندنت»، تیراندازی «الک بالدوین»، هنرپیشه و تهیه کننده آمریکایی با اسلحه کمری در صحنه فیلمبرداری، جدیدترین فیلم وسترن وی، یک فیلمبردار سینما را به کام مرگ فرستاده و کارگردان را مجروح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  «بالدوین»، ۶۳ ساله که تهیه کننده پروژه مذکور بود در واقعیت به سرنوشت مشابه داستان فیلم که در دهه ۱۸۸۰ میلادی رخ می‌داد، مواجه شد.   براساس گزارش «آسوشیتدپرس»، از سال ۱۹۹۰ تاکنون ۴۳ نفر در صحنه فیلم‌های آمریکایی کشته شدند و ۱۵۰ بازیگر یا اعضای کادر فیلم، عمدتا بر اثر صحنه‌های بدلکاری، انفجار مواد منفجره، سقوط از نردبان، ... دچار جراحت شدند.   در عرصه بین المللی نیز از سال ۲۰۰۰ تاکنون ۳۷ نفر در صحنه فیلم جان خود را از دست دادند.   با وجود این مرگ و میر ناشی از سلاح گرم در صحنه فیلم‌ها بسیار نادر است؛ زیرا این اسلحه‌ها باید در هنگام فیلمبرداری خالی باشند. بیشتر بخوانید: آتش در نزدیکی «هالیوود» آمریکا، هالیوود، جنگ بیولوژیکی و ویروس کرونا به گزارش «رویترز»، دستیار کارگردانی که اسلحه را تحویل «بالدوین» داد، نمی‌دانست که اسلحه دارای گلوله‌های جنگی است.   تولید فیلم مذکور متوقف شده، اما اتهامی در این باره مطرح نشده و تحقیقات ادامه دارد.   «بالدوین» در زمان تمرین صحنه فیلمبرداری تیراندازی کرد، اما هنوز معلوم نیست که این صحنه فیلمبرداری شده یا خیر.   این هنرپیشه آمریکایی به دلیل اجرای برنامه طنزی که به تقلید از شخصیت «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور پیشین آمریکا، بود در سال‌های اخیر بسیار شناخته شده است.   انتهای پیام/ برچسب ها: حوادث بین الملل آمریکا هالیوود

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا حوادث بین الملل آمریکا هالیوود صحنه فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۹۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جک گریلیش در حال حاضر یکی از پردرآمدترین فوتبالیست‌های انگلیسی است و قرار است پول بیشتری را به درآمد کلان خود اضافه کند.

ستاره 28 ساله منچستر سیتی پس از امضای قراردادی هفت رقمی پپسی، اولین تصویر از کمپین تبلیغاتی خود با این شرکت نوشیدنی را به نمایش گذاشت.

به گزارش سان، گریلیش که در سال 2022 با قرارداد 120 میلیون یورویی به سیتی پیوست، در کنار وینی جونز، یک بازیگر در نقش فوتبالیست، فیلمبرداری این کمپین را انجام داده است.

این جدیدترین معامله با برندی پردرآمد برای این ورزشکار است که قبلاً با پوما، یک برند آلمانی پوشاک ورزشی، قراردادی حدود 12 میلیون یورو امضا کرده بود. مهاجمی که با سیتی قهرمان چمپیونزلیگ، لیگ برتر، جام باشگاه‌های جهان و جام حذفی شد، همچنین سفیر برند گوچی است.

یک منبع در ماه فوریه به نشریه سان گفت:"جک بعد از امضای با پپسی، یک میلیون دلار دیگر به دست می‌آورد. او در این کمپین تبلیغاتی با وینی جونز همکاری می‌کند."

گریلیش و جونز بخش‌های مرتبط با خود را برای این تبلیغ فیلمبرداری کرده‌اند و قرار است مدتی بعد این ویدیو منتشر شود. این ستاره انگلیسی با به اشتراک گذاشتن تصاویرش در رسانه‌های اجتماعی، نوشت:"از پیوستن به تیم پپسی (اموجی آتش و توپ فوتبال) هیجان زده‌ام."

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • مصدومیت ۱۴ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در جاده سنندج _ سقز
  • سلیمانی عملیات‌هایی داشته که هیچ ژنرال آمریکایی نداشته!
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • «امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر