Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند قاچاق اسلحه در شهرستان پاوه و کشف 47 قبضه کلت کمری از اعضای این باند خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی استان مبنی بر ورود یک محموله اسلحه قاچاق از مرزها به داخل شهرستان پاوه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان و انتظامی شهرستان پاوه با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی قاچاقچیان و محل اختفای آنان شدند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی و اشراف اطلاعاتی هنگامی که قاچاقچیان قصد انتقال اسلحه ها را با یک دستگاه خودرو به داخل کشور از مسیر یکی از روستاهای شهرستان داشتند، توسط ماموران محاصره شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: قاچاقچیان هنگامی که خود را در محاصره پلیس دیدند بدون توجه به اخطار ماموران متواری و در نهایت پس از یک تعقیب و گریز و  تیراندازی ماموران و اصابت گلوله به پای یکی از متهمان، خودرو متوقف و دو نفر دیگر دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از خودروی متهمان 47 قبضه اسلحه کلت کمری کشف شد.

جاویدان از معرفی متهمان به مرجع قضائی خبر داد و گفت: مبارزه با قاچاقچیان سلاح و مهمات جزو اصلی ترین برنامه های پلیس کرمانشاه به شمار می رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه اسلحه پليس قاچاق اسلحه انتظامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۶۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز

سرهنگ حسین زلقی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهر اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ۳۳ این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی نامحسوس ۷ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی ۲ عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در شهر اهواز، بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس و مواجهه با مستندات و ادله مربوطه به ۱۶ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

سرهنگ زلقی در خاتمه گفت: متهمان پس تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • باند قاچاق سلاح شکاری و جنگی در یکی از استان‌های همجوار متلاشی شد
  • انهدام یک شرکت هرمی در تالش
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز