Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از سازمان تأمین اجتماعی، میرهاشم موسوی اظهار داشت: سود سهام مصوب سهامداران حقیقی دارای کد سجام از طریق شماره حساب اعلام شده در سامانه سجام توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سهامی عام)، از ۱۴۰۰/۸/۵ تا ۱۴۰۰/۸/۹ به تدریج پرداخت خواهد شد.

وی افزود: با توجه به برگزاری مجمع شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی(شستا) و تصمیم گیری درباره سود قابل تقسیم، روند واریز سود به حساب سهام‌داران مطابق با روال جاری و از طریق سجام انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: براساس گزارش حسابرسی مستقل و بازرسی قانونی انجام شده توسط سازمان حسابرسی و مطابق با صورت‌های تأیید شده سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ سود خالص شستا ۳۱ هزار و ۱۴۸ میلیارد تومان و سود پایه هر سهم ۲۱۹۹ ریال است.

موسوی خاطرنشان کرد: سهامداران حقیقی فاقد کد سجام نیز می توانند از ۱۵ آذر سال جاری با مراجعه به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور با ارائه اصل کارت ملی و اعلام کد سهامداری نسبت به دریافت سود سهام خود، اقدام کنند.

به گفته وی، پرداخت سود سهامداران حقوقی، صندوق ها و سبدهای سرمایه گذاری نیز از ۱۴۰۰/۸/۵ از طریق واریز به حساب بانکی اعلام شده به این شرکت از طریق مکاتبات رسمی انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین صندوق بازنشستگی کشور بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور را تحت پوشش مقررات حمایتی از جمله درمان قرار داده است.

بر اساس آخرین آمارها، بالغ بر ۱۴ میلیون نفر از جمعیت کشور به عنوان بیمه‌شده اصلی و بیش از چهار میلیون نفر به عنوان مستمری‌بگیر بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان از تعهدات بلندمدت وکوتاه‌مدت بیمه‌ای و درمان بهره‌مند می‌شوند.

با احتساب اشخاص تبعی تحت تکفل این گروه‌ها، در مجموع بیش از ۴۴ میلیون نفر از جمعیت کشور عضو خانواده تامین اجتماعی به شمار می‌روند.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی شستا میرهاشم موسوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی شستا میرهاشم موسوی سازمان تامین اجتماعی شستا میرهاشم موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۹۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری | هدیه روز معلم واریز شد | معلمان حساب‌هایشان را چک کنند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر صبح امروز بود که وزیر آموزش پرورش رضا مراد صحرایی اعلام کرد که در تلاش برای واریز هدیه به حساب معلمان به مناسبت روز معلم است.

پیگیری ها حکایت از آن داشت که رقم این هدیه ۲ میلیون تومان خواهد بود.

از دقایقی پیش فرآیند واریز این هدیه آغاز شده و تعدادی از معلمان اعلام کرده اند که هدیه وزیر آموزش و پرورش به حساب آنها واریز شده است.

کد خبر 848554 برچسب‌ها روز معلم معلمان خبر مهم

دیگر خبرها

  • فوری | هدیه روز معلم واریز شد | معلمان حساب‌هایشان را چک کنند
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد
  • واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم
  • واریز دو میلیون تومان به حساب معلمان به مناسبت روز معلم
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم