Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@04:21:49 GMT

کشف2دستگاه خودرو لکسوس قاچاق در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۹۹۰۸

کشف2دستگاه خودرو لکسوس قاچاق در بندرعباس

فرمانده انتظامی هرمزگان ، گفت: با هوشیاری مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان 2دستگاه خودرو لکسوس قاچاق به ارزش160میلیارد ریال در بندرعباس کشف شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، سردار غلامرضا جعفری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی از قاچاق2دستگاه خودرو در یکی از محلات شهرستان بندرعباس مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کارقرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و شناسایی منزل مورد نظر با تشکیل اکیپی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد : مأموران در بازرسی از پاکینگ یک منزل خالی از سکنه 2دستگاه خودرو لکسوس فاقد پلاک راکشف وضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه دستگیری قاچاقچیان در دستور کار پلیس است تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش خودروهای قاچاق کشف شده160میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار غلامرضا جعفری با بیان اینکه این پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند، مبارزه با پدیده قاچاق را از اولویت های کاری و مأموریتی این پلیس دانست و از مردم درخواست کرد: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف شمش‌های قاچاق در ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

او گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • کشف خودروی تویوتا قاچاق از یک تعمیرگاه
  • کشف ۲۴ میلیارد پوشاک قاچاق در رودبار
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی