Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@16:49:32 GMT

عصبانیت مورینیو: لیاقت بازی در سری B را هم ندارید

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۰۱۸۴

عصبانیت مورینیو: لیاقت بازی در سری B را هم ندارید

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، به شدت از شکست سنگین در برابر بودو گلیمت ناراحت است.

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو تحقیرآمیزترین شکست دوران مربیگری خود را هفته گذشته در سومین دیدار از مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا با نتیجه 1-6 مقابل تیم نروژی بودو گلیمت تجربه کرد.

این مربی پرتغالی در کنفرانس خبری پس از بازی علنا به نیمی از اعضای تیمش حمله کرده و با انتقاد شدید از آنها گفت:« تفاوت زیادی بین 12-13 بازیکن اصلی تیم و سایر بازیکنان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا همه متوجه شدند که چرا من همیشه از بازیکنان یکسانی استفاده می‌کنم.»

این صحبت‌ها و انتقادهای علنی از بازیکنان با واکنش‌های تندی در رسانه‌های ایتالیایی روبرو شد اما گفته می‌شود رفتار این مربی سابق رئال مادرید در رختکن بسیار تندتر از این بوده است.

 

 

روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت مدعی شد که مورینیو پس از پایان بازی و در هنگام ورود به رختکن به چندین نفر از بازیکنانش حمله کرده و گفت:« در بین شما افرادی هستند که حتی اینجا در نروژ هم نمی‌توانند بازی کنند، بعضی از شما لیاقت بازی در سری B را هم ندارید.»

این در حالی است که نیمه اول با شکست 1-2 به پایان رسید و باران گل زمانی شروع شد که او بازیکنان تراز اولش چون کریستانته، آبراهام، میختاریان، شاهمرادوف و پلگرینی را به عنوان بازیکن تعویضی به زمین فرستاد.

مورینیو همچنین تصمیم گرفت که بازیکنان را پس از این شکست تنبیه کند و اجازه خروج از شهر ورزشی تریگوریا را به آنها ندهد. جالوروسی سحرگاه جمعه از نروژ به ایتالیا برگشت و بازیکنان صبح همان روز برای انجام تمرینات و آماده‌سازی رویارویی با ناپولی در بازی روز یکشنبه در زمین تمرین حاضر شدند. این مربی پرتغالی به هیچ وجه تحمل شکستی دیگر را ندارد و می‌خواهد با غلبه بر ناپولی و پاره کردن نوار پیروزی‌های مداوم این تیم، بار دیگر خودش را در فوتبال ایتالیا اثبات کند.

ژوزه مورینیو (سرمربی) آ اس رم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژوزه مورینیو سرمربی آ اس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۰۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب برابر استون ویلا به تساوی ۲-۲ رسید. آنها ابتدا دو گل دریافت کردند اما به بازی برگشتند و حتی در لحظات پایانی هم توسط اکسل دیساسی موفق به زدن گل سوم شدند اما داور پس از بازبینی صحنه، آن را به دلیل خطای بنوا بادیاشیل که توپ را ارسال کرده بود، رد کرد. پوچتینو پس از بازی با عصبانیت از داوران انتقاد کرد.

عصبانیت‌تان در پایان بازی؟
چرا عصبانی نباشم؟ ما گل سوم را زدیم اما داور با VAR آن را رد کرد. فکر می‌کنم همه کسانی که بازی را تماشا کردند احساس ناامیدی می‌کنند. وقتی داور چیزی نمی‌بیند و سپس با کمک VAR می‌رود تا دوباره صحنه را ببیند باید یک تصمیم بهتر بگیرد. نه اینکه یک اشتباه بزرگ‌تر مرتکب شود.
من هیچ چیز بدی نمی‌گویم. باور‌نکردنی است، مسخره است. قبول کردنش سخت است.

از کلیت VAR ناراضی هستید؟
من قبلا هم گفته‌ام. ایده خوب است اما باید از آن درست استفاده شود. دو هفته پیش مقابل منچستر سیتی در محوطه آنها هند شد و داور پنالتی نگرفت. وی‌ای‌آر به من، تیمم، هواداران، فوتبال انگلیس و وجهه آن آسیب جدی وارد کرده است.

داور به شما چیزی گفت؟
داور فقط گفت خطا بود ولی بروید صحنه را ببینید. اگر همه برخوردهای این چنینی خطا گرفته شود، نه ما و نه هیچ تیم دیگری با ۱۱ بازیکن بازی را به پایان نمی‌رساند.

عملکرد تیم؟
عملکرد در کل واقعا خوب بود. ما بر بازی مسلط بودیم. در نیمه اول با اشتباهات فردی دو گل دریافت کردیم اما سپس به بازی برگشتیم. بازی مقابل استون ویلا واقعا سخت است.

برنامه‌ها برای تابستان؟
ما باید بازیکنان را ارزیابی کنیم و برای آینده پیش‌بینی کنیم که چکار کنیم، اما این موضوعی است که مالکان، مدیران ورزشی و ما باید با هم درباره‌اش صحبت کنیم. ما آماده صحبت هستیم و فقط باید ببینیم چه زمانی صحبت خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید