Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ قاسم نصیری در دیدار با جمعی از مرزنشینان و عشایر شهرستان مرزی سردشت اظهار کرد: کفر جهانی با پرورش عناصر تروریستی مانند داعش، القاعده و طالبان سعی در ایجاد اختلاف بین مسلمانان دارد ولی با بیداری جهان اسلام و هوشیاری علمای دینی تاکنون نتوانسته کاری از پیش ببرد.

وی افزود: امام خمینی (ره) با ژرف اندیشی و آینده نگری نسبت به نام گذاری هفته وحدت اقدام کردند و از این رو نعمت امنیت و وحدت امروز جامعه، مرهون و مدیون امام (ره) و شهیدان معظم انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه سردشت با بیان اینکه دشمن نمی خواهد مسلمانان وحدت داشته باشند اضافه کرد: کشورهای اسلامی باید همیشه مراقب باشند و از هفته وحدت به عنوان میراث گرانبهای امام (ره) برای حفظ بیش از پیش وحدت تلاش کنند.

وی تاکید کرد: کفر جهانی و در راس آن آمریکا و اسرائیل به دنبال ایجاد توطئه در بین مسلمانان است از این رو باید به دور از هرگونه اختلاف در راستای تحکیم هرچه بیشتر وحدت و انسجام ملی تلاش شود.

سرهنگ نصیری اضافه کرد: یکی از برنامه های دشمن تداوم تحریم علیه ملت ما است ولی این بدخواهان باید بدانند که این اقدامات هیچ تاثیری در اراده و استقامت ما ندارد.

وی  ادامه داد: عشایر و مرزنشینان غیور این شهرستان در صحنه‌های مختلف انقلاب همواره درخشیده و با فرهنگ غنی خود مدافع کشور بوده و در این راه حماسه‌های ارزشمندی را آفریدند.

فرمانده سپاه سردشت اظهار کرد: همکاری و خلق صحنه‌های دوستی و برادری با مرزبانان در نوار مرزی کشور به خصوص در نوار مرزی این شهرستان باعث پدیدار شدن امنیت پایدار در مرزهای کشور شده است.

وی با بیان اینکه سپاه همواره در کنار مرزنشینان بوده و خواهد بود افزود: اگر امروز امنیت پایدار در مرزهای کشور حکم‌فرماست در سایه رشادت‌ها و همکاری‌های مرزنشینان و عشایر با رزمندگان‌ اسلام در مرزها بدست آمده است.

نصیری بیان کرد: امروز به برکت نیروهای نظامی و مرزنشینان، اتحاد و انسجام خوبی در نوار مرزی این شهرستان حاکم بوده و موجب شده تا مرزهای این شهرستان به یکی از امن‌ترین نقاط استان و کشور مبدل شود.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و با کشور عراق ۱۰۰ کیلومتر مرز مشترک دارد.

برچسب‌ها وحدت ملی مرزنشینان آذربایجان غربی وحدت اسلامی سردشت مرزبانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وحدت ملی مرزنشینان آذربایجان غربی وحدت ملی مرزنشینان آذربایجان غربی وحدت اسلامی سردشت مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۰۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ذوالفقار جبرائیلی ظهر یک شنبه در جمع کارکنان و خانواده‌های یگان پدافند شمالغرب کشور در تبریز اظهار کرد: حجاب و عفاف نماد ارزشمند دین مبین اسلام و یک فرهنگ ارزشی و ملی در جامعه ایرانی است.

وی با بیان اینکه دشمنانِ ارزش‌های الهی و دینی با رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه به دنبال آسیب به بنیان خانواده هستند افزود: فرهنگ عفاف و حجاب علاوه بر یک مقوله ارزشی و اجتماعی از ملزومات قانونی کشور است که رعایت آن برای تک تک اقشار جامعه ضروری و لازم الاجراست.

حجت الاسلام جبرائیلی با تاکید بر لزوم پاسداشت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، گفت: حجاب و عفاف نماد اسلامیت جامعه، تکریم مقام زن، نشانه حرمت و ارزش انسانیت و بلوغ عقلانی شهروندان جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد: یکی از پایه‌ها و اساس جامعه ایرانی نهاد خانواده است که دشمنان با ابزار و ساز و کارهای گوناگون می‌خواهند این بنیان مستحکم را کم رنگ و از بین ببرند.

کد خبر 6091059

دیگر خبرها

  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • رشد اقتصادی در گرو صلح جهانی است
  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان