Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: پیشگیری از مباحث انحرافی دشمنان نیاز امروز جوامع اسلامی است. خبرگزاری میزان - آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان آران و بیدگل برگزار شد. در این آیین، محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان اصفهان از مردم این شهرستان به عنوان مردمانی سخت کوش و شجاع در عرصه‌های مختلف یاد کرد و گفت: تولید محصولات استراتژیک کشاورزی و دامپروری نسبتاً مطلوب و تدبیر و خلاقیت در مقابل کم آبی و خشکسالی، پیشرو در صنعت و ولایتمداری و ایثارگری از جمله خصوصیات والای مردم این خطه است که پس از انقلاب پیشرفت‌های چشمگیری را از آن شاهد بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تقدیم بیش از ۱۰۰ شهید دانش آموز از یک دبیرستان در این شهرستان در دوران دفاع مقدس بیانگر عملکرد ارزشمند متولیان امر آموزش و فرهنگ آن است و از این رو وظیفه هر مسئولی را در حفظ این ارزش‌ها دوچندان می‌ کند.
حبیبی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، مقابله صرف با سرچشمه‌های اصلی را کافی ندانست و خاطرنشان کرد: تهدیدات و مخاطرات فرهنگی دشمنان و بدخواهان در شرایط کنونی نسل جوان ما را نشانه رفته است و برای مقابله لازم است با پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و تقویت هرچه بیشتر پیشگیری‌های اولیه مانع از تحقق اهداف دشمن به خصوص در مباحث انحرافی و ایجاد اختلاف و تفرقه شد و در این زمینه نقش کارشناسان حوزه‌های علمیه و ائمه جمعه و جماعات بسیار راهگشا و مؤثر خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان شاخصه نظام اسلامی و ولایی را دارا بودن مسئولانی خادم مردم دانست و تصریح کرد: در چنین نظامی فرمانروایی و فرمانبری بی‌معنا و تنها خدمتگذاری به مردم اصل و هدف است و با همگرایی، همدلی و وفاق ملی تحت تبعیت، ولی فقیه، اهداف عالی آن محقق می‌شود.
حبیبی در پایان از همه مسئولان خواست با تلاش مجاهدانه و به دور از هرگونه اختلاف در حل مشکلات کشور و مردم با برنامه‌های دولت جدید که افقی روشن در گشایش‌ها و باز شدن گره‌های اقتصاد و دیگر مشکلات را در پیش روی قرارداد است، همراهی کنند.

در این مراسم از خدمات محسن تاج افروز با اهدای لوح، تقدیر و با اعطای حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه امیرحسین رزاقی به عنوان رئیس دادگستری آران و بیدگل معرفی شد.         بیشتر بخوانید:     حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران مانع از لغزش‌ها خواهد شد انتهای پیام/ برچسب ها: اصفهان جوامع اسلامی انحرافی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اصفهان جوامع اسلامی انحرافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۰۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط

علی حسینی می‌گوید: جنگل‌های بلوط لرستان در حکم ذخایر انرژی خاورمیانه و به‌عنوان میراثی گران‌بها نه تنها می‌توانند در کاهش آلاینده‌ها، حفظ آب، تولید اکسیژن و ممانعت از فرسایش و رسوب نقش اساسی ایفا کنند بلکه با مشارکت مردم از طریق تولید فرآورده‌های مختلف می‌تواند اشتغال‌زایی به دنبال داشته باشد.
کارشناس منابع طبیعی و آبخیزداری روغن مستخرج از میوه درخت بلوط با اهداف دارویی (درمان زخم‌ها، کنترل دیابت، بهبود هضم و گوارش، جلوگیری از آسم، بهبود سلامت قلب، جلوگیری از آلزایمر و ضدعفونی کننده)، صنعتی (در صنایع شامپوسازی و صابون‌سازی) و تغذیه‌ای (اسید اولئیک و اسید لینولئیک) را از جمله فرآورده‌های درخت و میوه بلوط عنوان می‌کند.
به گفته کارشناس منابع طبیعی و آبخیزداری اسانس‌گیری از میوه درخت بلوط برای تولید شیرینی، کیک، دمنوش، پماد و کرم‌های که در سلامت پوست و مو موثر هستند، همچنین تولید عصاره از برگ درخت بلوط به منظور افزایش تولید مرکبات از طریق مبارزه با باکتری گرینینگ جهشی در تولیدات کشور و بهبود وضعیت مردم به ویژه جوامع محلی ایجاد کند.
حسینی معتقد است: حفظ ذخایر ارزشمند جنگل‌های بلوط استان بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست.
منبع:فارس

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز استان خوزستان