Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@03:10:55 GMT

شهردار آبادان معارفه شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۰۶۶۰

شهردار آبادان معارفه شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سید زین العابدین موسوی، فرماندارویژه آبادان در معارفه شهردار جدید شهرستان آبادان گفت: بارندگی های سطحی در شهر آبادان به دلیل عدم وجود کانال های سطحی آب را  وارد خانه های مردم می کند و توجه ویژه ای به توزیع خدمات شهری به صورت عادلانه در تمام نقاط شهری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مطابق قانون مسئولیت محدوده شهری بر عهده شهرداری است اما مشاهده می شود شهرداری آبادان دربحث نظارت بر ساختمان هایی که در محدوده ی شهر ساخته می شود کم کاری داشته است.

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ، امام جمعه آبادان نیز گفت:اختیاراتی که مردم در اختیار مسئولان قرار می دهند، امانت هستند و باید مسئول بتواند این امانت را حفظ و به آن عمل کند.

جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس بیان کرد : از شهردار جدید حمایت می کنیم تا نوع جدیدی از مدیریت را نسبت به دوره قبلی از آقای حمیدپور مشاهده شود.

او با بیان اینکه شهردار جدید آبادان از بافت فرسوده شهر مطلع است ادامه داد: پروژه های عمرانی باید  در جایِ خود هزینه شوند چون شهرداری آبادان داری ردیف عمران شهری است و تنها چند شهر در کشور این ردیف را دارند ، بنابراین  باید از این ظرفیت برای توسعه شهری استفاده کرد‌.

مجتبی محفوظی نماینده یکی دیگر از نمایندگان آبادن نیز حلقه ی مفقوده شهر آبادان مدیر جهادی و انقلابی اعلام کرد و از شهردار جدید خواست تا در کنار توسعه عمرانی به توسعه فرهنگی نیز توجه کنند‌.

قاسم بغلانی رئیس شورای شهر آبادان نیز اعضای این شورا را  از حامی شهردار جدید این شهرستان خواند و از کمک های این اعضا به شهرداری آبادان برای پیش برد مسائل و عملکرد بهتر پروژه ها خبر داد.

حسین حمیدپور شهردار جدید آبادان نیز در پایان به شهروندان نوید رخ دادن اتفاقات خوب را در اسطح شهر داد و گفت: در پیشبرد امور شهرداری با کسی تعارف نخواهیم داشت.

انتهای پیام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهردار جدید آبادان شهردار جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند

ایسنا/لرستان شهردار سلسله گفت: راه‌ و شهرسازی لرستان در طرح‌های جامع و تفصیلی بازنگری کند و به اجرای این طرح‌ها شتاب بیشتری دهد.

محمد شریفی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: باید از ظرفیت قانون مولدسازی برای کمک به شهرداری‌ها استفاده شود.

وی ادامه داد: در ماده ۲۲ قانون هوای پاک به صراحت وظایف دستگاه‌ها مشخص شده است که باید به آنها عمل کنند.

شهردار سلسله گفت: با هدف توسعه فضای سبز در شهرها، نیاز است راه و شهرسازی برخی املاک خود را برای سرانه فضای سبز در اختیار شهرداری‌ها قرار دهد.

وی درباره تامین قیر برای شهرداری‌ها، بیان کرد: در لرستان کارخانه آسفالت داریم، اما قیر نداریم و حتی اگر قیر را تامین کنیم شرکت آب منطقه‌ای لرستان اجازه برداشت شن و ماسه را از رودخانه نمی‌دهد.

او درباره تامین ماشین‌آلات در شهرداری‌های استان، گفت: سهم شهرداری الشتر از ماشین‌آلات عمرانی اندک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشهد شهری فرا ملی اما با اعتبارات محلی است
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند
  • صادق خان شهردار لندن شد
  • صادق خان برای سومین دور شهردار لندن شد
  • صادق خان برای سومین بار شهردار لندن شد