Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد رحيم زاده، مشاور تغذيه و رژيم درمانى با بيان اين مطلب افزود: چاقی حاصل فرایند مثبت کالری های اضافی مصرفی نسبت به کالری سوخته شده در بدن است که که به صورت چربی در بدن انباشته می شود و این روزها به خاطر مصرف خوراکی های لذت بخش و همینطور کم شدن تحرک عمومی به شکل فزاینده‌ای در حال گسترش است. همه کالری های اضافه خورده شده در بدن فقط و فقط به صورت چربی ذخیره می شود یعنی چه شما پروتئین خورده باشید چه کربوهیدرات و چه چربی همه اینها در بدن تبدیل به چربی می شوند و اتفاق بد اینجاست که چربی در بدن قابلیت این را ندارد که تبدیل به چیز دیگری بشود و فقط باید بسوزد ؛ نه راه دفع چربی در بدن وجود دارد و نه تبدیل به چیز دیگری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وى تاكيد كرد: اگر شما می‌خواهید خوش اندام باشید باید آنرا با تمرین در تغيير و اصلاح سبك زندگى و نوع تغذيه آن به دست بیاورید وگرنه رسيدن به اين هدف با مصرف قرص لاغرى یا دستگاه نمی شود. توصیه من به افرادى كه بدنبال كاهش وزن هستند این است که به جای این که دنبال خرج کردن پول زیاد برای کارهای بیهوده باشند تا بتوانند عذاب وجدان چاقی را از خود بکاهند و بدانند كه حذف غذاهای ناسالم و افزایش تحرک، کار سختی نیست و فقط سعی کنند که در حد امکان مسیر های خود را طوری تنظیم کنند كه پیاده روی بیشتری داشته باشد و همینطور با یک مشاور تغذیه امین، یک رژیم غذایی سالم را پیگیری کنند.

پونه شيرازى - سلامت

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کالری های اضافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۰۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید

دکتر شیرجنگ گفت: رادیولوژی پرتابل - سرکانتر - ساک شن و تخت‌های اتاق عمل از جمله دستگاه‌هایی هستند برای بیمارستان خریداری شده است.

وی افزود:خرید دستگاه اتوآنالایزر برای آزمایشگاه نیز خریداری شده که تا یکماه آینده نصب خواهد شد و با نصب آن مشکلات آزمایشگاه رفع می شود ولی برای راه اندازی آن و نصب دستگاه‌های جانبی ۱.۵ میلیارد تومان هزینه نیاز است که از خیرین درخواست می کنیم برای بروز کردن آن ما را یاری کنند.

وی گفت: مجوز اصلی برای احداث بخش اتاق‌های عمل در فضای ۳ هزار متر مربع بیمارستان با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان گرفته شده است که با احداث آن دیگر نیاز به ارجا ع بیماران به سایر شهر‌ها نخواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • فیلم| دستگاه حفر تونل (TBM) چگونه کار می‌کند؟
  • چهار محصول ایران خودرو گران شد
  • ساخت فرودگاه هایی که تبدیل به لانه پرندگان شد
  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • باید ۲۵ درصد به پایه بودجه فرهنگی اضافه شود
  • دستگاه غربالگری سرطان سینه با قیمت کمتر ساخته شد
  • دستگاهی برای غربالگری سرطان سینه با قیمت کم‌تر ساخته شد