Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) با بیان اینکه همه‌گیری کرونا باعث دو برابر شدن  میزان مراجعات شده است، گفت: ساخت و ساز همراه‌سراهای جدید از یکی دو‌ماه قبل کلید خورده و در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهند رسید. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سید علی دهقان درخصوص افزایش ارجاع بیماران از اقصی نقاط کشور به بیمارستان امام‌خمینی (ره) تهران اظهار داشت: بیمارستان امام خمینی(ره) از دیرباز یکی از اصلی‌ترین مراکز ارجاع بیماران از سراسر کشور بوده و این افتخار را دارد که همواره ارائه‌کننده خدمت درمانی تخصصی به بیماران عزیز باشد و علت آن هم حضور اساتید برجسته و صاحب‌نام در این مجتمع بیمارستانی و همچنین وجود تجهیزات پیشرفته و اقدامات درمانی تخصصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دلیل افزایش ارجاع بیماران نیز به همه‌گیری کووید 19 ارتباط دارد که باعث دو برابر شدن  میزان مراجعات شده است.

وی گفت: بیماران بستری شده از خدمات مختلف این مرکز استفاده می‌کنند که ممکن است گاهاً روند درمانشان بیش از یک‌ماه به طول بینجامد.

سرپرست مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) بیان کرد: همراه‌سراهایی که از گذشته برای این مجتمع در نظر گرفته شده، فعال هستند و همراهان بیمار را پذیرش می‌کنند، اما این افرایش ارجاعات نشان می‌دهد که همراه‌سراها کافی نیستند و نیاز به فضاهای بیشتری وجود دارد که در این راستا، ساخت و ساز همراه‌سراهای جدید از یکی دو‌ماه قبل کلید خورده و در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهند رسید. 

دهقان تصریح کرد: با توجه به افزایش مراجعات، کمک سازمان‌های ذیربط لازم است تا بتوانیم امکانات بیشتری را در اختیار همراهان بیماران قرار دهیم و این موضوع یکی از اولویت‌هایی است که در دستور کار مجتمع قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم؛ پیش از این در خبرگزاری تسنیم به چادر زدن همراهان بیماران در اطراف خیابان‌های بیمارستان امام خمینی(ره) تهران، عدم تأمین مالی برخی همراه‌سراها و نبود ظرفیت کافی برای پذیرش بیماران پرداخته بودیم؛ برای خواندن این گزارش، اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان بهداشت و درمان ویروس کرونا بیمارستان بهداشت و درمان ویروس کرونا بیمارستان امام خمینی امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۰۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: پروژه فروسیلیس منگنز ازنا پیشرفت بسیار خوبی دارد و ظرف دوسه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرزاد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌هایی که در کشور و به تبع آن در استان وجود دارد موضوع فناوری است، گفت: در این راستا به منظور رفع موانع تکنولوژی و فنی واحدهای صنعتی احیا شده که ماموریت و رسالت آن شناسایی نیازهای فناورانه است فن‌بازار در استان تشکیل شد.

مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: در حال حاضر نیازهای فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.

محمدی بیان کرد: در استان چندین واحد صنعتی را دانش‌بنیان کردیم؛ همچنین با حمایت‌های مالی واحدهای تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: در منطقه ویژه اقتصادی ازنا، اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.

مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان اینکه این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد، یادآور شد: خوشبختانه این واحد پیشرفت بسیار خوبی دارد و ظرف دوسه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌