Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) با اشاره به افزایش مراجعه همراهان بیماران به همراه‌سرا‌های این مجتمع در دوران شیوع کرونا از ساخت همراه‌سرا‌های جدید از دو ماه قبل و بهره‌برداری از آن‌ها در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدعلی دهقان درباره افزایش ارجاع بیماران از اقصی نقاط کشور به بیمارستان امام‌خمینی (ره) تهران، افزود: همراه‌سرا‌هایی که از گذشته برای این مجتمع در نظر گرفته شده، فعال هستند و همراهان بیمار را پذیرش می‌کنند، اما افزایش مراجعه به این همراه‌سرا‌ها نشان می‌دهد که کافی نیستند و نیاز به فضا‌های بیشتری وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطرنشان کرد: بیمارستان امام خمینی (ره) از دیرباز یکی از اصلی‌ترین مراکز ارجاع بیماران از سراسر کشور است و این افتخار را دارد که همواره ارائه‌کننده خدمت درمانی تخصصی به بیماران باشد و علت آن هم حضور اساتید برجسته و صاحب‌نام در این مجتمع بیمارستانی همچنین وجود تجهیزات پیشرفته و اقدامات درمانی تخصصی است.

دهقان ادامه داد: دلیل افزایش ارجاع بیماران نیز به همه گیری کووید ۱۹ ارتباط دارد که باعث دو برابر شدن میزان مراجعه به این مجتمع بیمارستانی شده است.

سرپرست مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) اظهارداشت: بیماران بستری شده از خدمات مختلف این مرکز استفاده می‌کنند که ممکن است گاهی روند درمان آن‌ها بیش از یک‌ماه به طول بینجامد.

دهقان تصریح کرد: با توجه به افزایش مراجعات، کمک سازمان‌های ذیربط لازم است تا بتوانیم امکانات بیشتری را در اختیار همراهان بیماران قرار دهیم و این موضوع یکی از اولویت‌هایی است که در دستور کار مجتمع قرار دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بیمارستان امام خمینی بیمار تهران مجتمع بیمارستانی همراه سرا امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۷۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش

  نبی بامریان رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش گفت: 65 بیمار دیالیزی ثبت شده در شهرستان خاش و تفتان خدمات رایگان را در بخش دیالیز این بیمارستان دریافت می‌کنند.
 
وی افزود: برای هر بیمار به‌طور متوسط ۱۳ تا ۱۴ جلسه دیالیز انجام می‌شود که گاهی تا چند ساعت طول می کشد و همین موضوع ضرورت توسعه بخش دیالیز بیمارستان را گوشزد می‌کرد.
 
وی ادامه داد: بخش دیالیز این بیمارستان دارای 8 دستگاه دیالیز است و بر همین اساس عملیات توسعه بخش دیالیز جهت 20 تخت در حال انجام است.
  بامریان ادامه داد: بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش به صورت شبانه روزی (حتی در روزهای جمعه و تعطیل) به بیماران ارائه خدمات می دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • آیا می شناسیدش؟
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • افزایش ۱۰۰ درصدی اکتشاف سنگ آهن در معادن سنگان خواف