Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، هشتمین مرکز نیکوکاری اشتغال و کارآفرینی استان چهارمحال و بختیاری با عنوان «زینبیون» در فرخشهر افتتاح شد.

جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری در مراسم افتتاح این مرکز نیکوکاری گفت: مراکز نیکوکاری توسط نیرو‌های مردمی و با حمایت این نهاد با هدف حمایت از اقشار نیازمند راه‌اندازی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

۵۳ واحد مسکونی در چهارمحال و بختیاری تحویل مددجویان کمیته امداد شد

او بابیان اینکه این مراکز در چهار سطح محله‌محور، مسجدمحور، صنفی و مراکز تخصصی توسط مردم هر منطقه راه‌اندازی و مدیریت می‌شوند افزود: مراکز تخصصی اشتغال و کارآفرینی با رویکرد کاریابی و ایجاد زمینه اشتغال مددجویان و خانواده‌های نیازمند استان فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

محمدی با اشاره به فعالیت ۱۲۲ مرکز نیکوکاری در سطح استان ادامه داد: از این مجموع ۸ مرکز به صورت تخصصی در زمینه اشتغال، ۸ مرکز در زمینه فرهنگی و ۳ مرکز نیز در زمینه زکات فعالیت می‌کنند.

او بابیان اینکه مردم استان می‌توانند علاوه‌بر اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی با توجه به تخصص خود (به عنوان مثال، انجام رایگان خدمات ساختمانی) به نیازمندان کمک کنند اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۶ میلیارد و ۷۳۸ میلیون تومان کمک‌های مردم استان از طریق مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان رسیده است.

محمدی ضمن تقدیر از تلاش و زحمات مسئولان مراکز نیکوکاری گفت: امیدوار هستیم مراکز نیکوکاری با مدیریت توانمند و حمایت‌‎های مردمی اثرات و برکات فراوانی در شهر‌ها و مناطق مختلف استان داشته باشد.

لازم به ذکر است، اتاق برای بازی و سرگرمی فرزندان خردسال زنان شاغل در این مرکز نیکوکاری و اتاق مشاوره نیز در نظر گرفته شده بود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرکز نیکوکاری کمیته امداد چهارمحال و بختیاری مراکز نیکوکاری مرکز نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: برای اجرای این طرح چهار کیلومتر شبکه آبرسانی، هزار و ۲۵۰ متر خط انتقال آب از چشمه به مخزن، ذخیره آب به حجم ۵۰ مترمکعب از جنس پلی اتیلن، خرید انشعاب و اجرای شبکه برق سه فاز و نصب ۳۵ فقره انشعاب با تجهیزات کامل نظیر کنتور اجرا شد.
کریمی افزود: برای اجرای این طرح ۵ میلیارد تومان هزینه شد.
روستای کهن دژ از توابع بخش ناغان شهرستان کیار در حدود صد کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • از راه اندازی شهرک تخصصی برای فرش بختیاری تا مشتریان پر‌ و پا قرص اروپایی
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد