Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  مسابقات قوی‌ترین مردان رشته هوگام، روز پنجشنبه ۲۹ مهرماه درحالی که در قم برگزار شد که ثبت رکورد این رقابت‌ها را داوران خانم عهده‌دار بوده‌اند.

در این مسابقات که از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی استان قم صورت گرفته است؛ داوران خانم همپای ورزشکاران مرد، مسیر درنظر گرفته شده برای رقابت را می‌پیمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این باره گفتنی است اگرچه بانوان قمی از توانایی بالایی در بسیاری از عرصه‌ها برخوردارند و کسی مخالف فعالیت‌های موثر آنان نیست؛ با این حال ضرورتی ندارد که در محیطی مردانه و ورزشی که خاص آقایان است؛ داوران خانم به کار گرفته شوند.

خصوصا در شهر قم که در این گونه مسائل، حساسیت‌هایی وجود دارد؛ به کار گرفتن داوران خانم در رقابت‌های ورزشی آقایان جای تعجب دارد.

منبع:قم نا

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان اخبار ورزشی قم داوران خانم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۱۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا

تیم‌های ملی امید مردان و زنان ایران در پایان دور نهم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا به ترتیب در رده‌های دوم و ششم ایستادند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی امید مردان در دور نهم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا در خانتی مانسیسک روسیه برابر تیم کشور مغولستان با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید.

تیم مردان ایران در پایان این مسابقات با ۱۶ امتیاز بعد از تیم کشور روسیه در رده دوم قرار گرفت. 

تیم ملی امید زنان ایران نیز در دور پایانی مقابل تیم سریلانکا با نتیجه ۱.۵ بر ۲.۵ شکست خورد و با ۹ امتیاز از مجموع ۹ دور در رده ششم مسابقات ایستاد. 

در این مسابقات ۱۵ تیم حضور داشتند. 

ترکیب تیم ملی امید مردان را بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و ترکیب تیم ملی امید زنان را آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف تشکیل دادند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هنرآموزی که برای هنرجویانش اشتغالزایی کرد
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان