Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@15:35:07 GMT

آتش سوزی پست برق در بندرعباس/علت عمدی نیست

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۱۲۶۷

آتش سوزی پست برق در بندرعباس/علت عمدی نیست

ایسنا/هرمزگان پست۲۳۰ کیلوولت تپه دارایی بندرعباس از ساعتی قبل دچار آتش سوزی شده است.

سخنگوی صنعت برق هرمزگان ظهر امروز (اول آبان ماه) در این خصوص گفت: اکنون تمام ظرفیت برای خاموشی این پست برق ادامه دارد و برق مناطق گلشهر شمالی و جنوبی قطع شده است.

عباسی با بیان اینکه در پی اشکال فنی و وقوع آتش سوزی در یکی از پست های انتقال شهر بندرعباس ، برق برخی محلات شهر بویژه محله های شرق و شمال بندرعباس و جزیره هرمز دچار قطعی شده است، اظهار کرد: با تلاش همکاران ما در شرکت برق منطقه ای و رفع اشکال از پست آسیب دیده، برق مناطق قطع شده بزودی وصل خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان افزود: علت آتش سوزی ترکیدگی بوشینگ یکی از ترانس بوده و عمدی در کار نیست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در این خصوص گفت: پست برق فوق توزیع که تقریبا برق  25 درصد شهر بندرعباس را تأمین می‌کرد، پیش از ظهر امروز دچار آتش‌سوزی شد.

مهرداد حسن زاده اظهار کرد: این آتش‌سوزی به حدی مهیب بود که همه ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر بندرعباس فراخوان شدند و اگر آتش در بخش اصلی مهار نمی‌شد، خسارات بسیار فراتر از انتظار و تصور بود اما با همت آتش‌نشانان و مدیریت صحنه حادثه، آتش سوزی در بخش اولیه مهار و کنترل و سپس اطفا شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با بیان این که هم اکنون برق برخی محلات شهر بندرعباس قطع است، خاطرنشان کرد: مدیریت برق و حوزه دیسپاچینگ در حال مدیریت شبکه به منظور جبران انتقال برق به برخی محلات هستند و تا غروب امروز برق محلاتی که بدلیل این سانحه قطع شده‌اند، وصل خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهر بندرعباس آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی در بندرعباس برگزار شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، مراسم ترحیم و بزرگداشت حضرت آیت‌الله غلامحسین رئوفی عالم ربانی و جلیل القدر هرمزگان شامگاه سه شنبه ۱۸ اردیبهشت، در مسجد صاحب الزمان شهر بندرعباس با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

آیت الله غلامحسین رئوفی سحرگاه نهم اردیبهشت ماه براثر بیماری و کهولت سن در بیمارستان شهید بهشتی قم دارفانی را وداع گفت و بنا به وصیت خودش در قم به خاک سپرده شد شامگاه سه شنبه در مسجد صاحب زمان بندرعباس مراسم بزرگداشت وی برگزار شد.

این عالم ربانی در سال ۱۳۱۱ هجری شمسی در روستای پشتکوه بشاگرد دیده به جهان گشود و در همان سنین کودکی قرآن را فرا گرفت.

شیخ غلامحسین رئوفی در سن ۱۲ سالگی پس از جنگ جهانی دوم برای فراگیری دروس حوزوی به نجف اشرف مهاجرت کرد و در مدرسه قزوینی نجف اشرف مشغول به تحصیل شد.

این عالم برجسته پس از گذراندن دروس مقدماتی، درس خارج را نزد حضرات آیات خویی، شاهرودی و حکیم، و فقه را در محضر امام خمینی (ره) گذرانده و پس از ۱۶سال با اجازه از اساتید حوزه نجف اشرف برای ترویج دین و نشر معارف اسلامی به زادگاهش؛ هشتبندی شهرستان میناب بازگشت و آموزش طلاب را در حوزه علمیه قم بر عهده گرفت. وی نقش ویژه‌ای در حل و فصل پرونده‌های مهم قضایی بین طوایف مختلف شرق کشور و هرمزگان داشت

 آیت الله رئوفی در طول عمر با برکت خود منشأ خدمات گسترده ای شامل تأسیس مسجد و حسینیه امیرالمومنین در سال ۱۳۵۰، پخش اعلامیه های حضرت امام و فعالیت علیه رژیم ستم شاهی بود که در اوایل دهه ۵۰ منزل ایشان توسط ساواک به جرم حمایت از نهضت امام و پخش اعلامیه های وی محاصره شد و این بازرسی ها و بازجویی ها تا پیروزی انقلاب ادامه داشت.

همراهی با روحانیونی همچون مرحوم حجت‌الاسلام عباسی نماینده سابق مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، آیت الله درویشی و ... شرکت در راهپیمایی های دوران انقلاب در شهرستان میناب، برگزاری مراسم‌ مذهبی و تبلیغی در حسینیه امیرالمومنین با دعوت از روحانیون و سخنرانان، برپایی راهپیمایی های دوران انقلاب در منطقه توکهور و هشت‌بندی از دیگر خدمات حضرت آیت‌الله رئوفی بوده است.

آیت الله رئوفی در طول دوران پر برکت حیات خود پیگیری های گسترده ای برای عمران و آبادانی منطقه توکهور و هشتبندی با دعوت از مسئولان ملی، استانی و شهرستانی انجام داد که زمینه ساز حضور مستمر استانداران مختلف در این منطقه برای رفع مشکلات شد.

پیگیری احداث راه اصلی منطقه توکهور و هشت‌بندی به مرکز شهرستان، حل اختلافات بزرگ قومی در مناطق مختلف شامل شرق استان، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان و... از دیگر خدمات آیت‌الله رئوفی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت زائران عمره ‌هرمزگانی به بندرعباس
  • در زندان زنان بندرعباس چه می گذرد؟ | تصاویر
  • فاضلاب شهر بندر عباس سر و سامان می گیرد
  • مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی در بندرعباس برگزار شد
  • آبان ماه ایستگاه پایانی جهت تکمیل بیمارستان‌های بندرعباس و میناب
  • ارتقای تخت‌های بیمارستانی هرمزگان در دستور کار دولت
  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان