Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) اصفهان از برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در این آستان مقدس به مناسبت هفته وحدت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حجت‌الاسلام محسن صادق‌زاده در جمع اصحاب رسانه، ضمن تبریک اعیاد ربیع الاول و میلاد پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: به همین مناسبت در آستان مقدس حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) اصفهان سعی داریم تا برنامه‌های متنوع تری را اجرا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برپایی کرسی‌های قرآن، ویژه برنامه جشن هفته وحدت امسال  آستان مقدس حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) اصفهان است بر این اساس از ظرفیت قاریان بین المللی برای حضور در این مراسم استفاده خواهیم کرد.

گرامیداشت هفته وحدت در سومین حرم اهل بیت برگزار می‌شودهفته وحدت به فرصتی برای همگرایی و اتحاد ملی و مذهبی تبدیل شدبرنامه‌های هفته وحدت در مساجد استان‌های خراسان اعلام شد132نفر از زندانیان آذربایجان‌غربی در هفته وحدت به آغوش خانواده بازگشتند

مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) با بیان اینکه این مراسم امشب در  این آستان مقدسه برگزار خواهد شد، گفت: علیرضا مکاری قاری بین المللی قرآن در این کرسی قرآنی به تلاوت می‌پردازد.

وی ادامه داد: همچنین در این مراسم ضمن حضور خواهران نظری با عنوان نابغه‌های قرآن جهان اسلام حجت الاسلام سرافراز نیز به ایراد سخنرانی می پردازد.

انتهای پیام/166/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علیهم السلام هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل

دریافت 34 MB کد خبر 6092135

دیگر خبرها

  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • به همت پژوهش سرای برهان کتاب «عشق برتر» منتشر شد
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • اکسيري که قهرمانان را جاويدان مي کند