Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید که در جریان دیدارش با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، با او بر سر برجام به تنش رسیده است.

خبرگزاری میزان - «نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا جزئیات دیدار اخیرا خود را با «یائیر لاپید»، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، فاش کرد.

به گزارش پایگاه «آی ۲۴ نیوز»، «پلوسی» می‌گوید که در دیدار با «لاپید»، با او بر سر «ارزش توافق هسته‌ای ایران و تبعات خروج آمریکا از این توافق»، به تنش رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، «من رابطه خوبی با متحدمان دارم؛ اسرائیل دوست نزدیک ماست، اما آن‌ها هنوز درباره این موضوع صحبت می‌کنند که ما چه کاری می‌خواهیم انجام دهیم؟ ایران تا این لحظه از خطوط عبور نکرده است.»

بیشتر بخوانید: افشاگری روزنامه صهیونیستی درباره اختلاف جدید رژیم صهیونیستی با آمریکا «لاپید» دست خالی از آمریکا بازگشت

وی در بخش دیگری ادعا کرد «بله (توافق) خوب است و به همین دلیل است که ما توافق کردیم، اما به نظر می‌رسد آن‌ها متوجه نیستند که خروج از توافق هسته‌ای، ایرانی‎ها را قادر کرد تا به خطوط قرمز نزدیکتر شوند.»

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اخیرا برای دیدار با مقام‎های آمریکایی و به ویژه «جیک سالیوان»، مشاور امنیت ملی این کشور، به واشنگتن سفر کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات بین الملل برجام نانسی پلوسی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تحولات بین الملل برجام نانسی پلوسی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اپوزیسیون رژیم اسرائیل به امارات می‌رود

رسانه‌های رژیم اسرائیل از سفر قریب الوقوع رئیس اپوزیسیون این رژیم به امارات خبر دادند که بنا به ادعای این رسانه‌ها، بررسی «روز بعد از جنگ» نوار غزه یکی از موضوعاتی است که در این سفر بررسی خواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه کان اسرائیل گزارش داد که یائیر لاپید، رئیس حزب مخالف و اپوزیسیون رژیم اسرائیل به زودی سفری رسمی به امارات خواهد داشت و طی آن، به چند مسئله با مقامات اماراتی خواهد پرداخت که یکی از آن‌ها موضوع «روز بعد از جنگ» و تلاش‌ها برای بازگردان اسرای اسرائیلی است.

رژیم اسرائیل به همراه شماری از کشورها و شخصیت‌های عربی منطقه به دنبال برنامه ریزی برای شرایط بعد از جنگ در نوار غزه هستند؛ اینکه بعد از حذف حماس، اداره این منطقه به دست رهبری فلسطینی غیر از رهبران حماس و فتح باشد و نیروهای حافظ صلح عربی در این منطقه مستقر شده و با پول کشورهای عربی بازسازی شود.

با این حال، حذف حماس بعد از 208 روز جنگ هر روز دست‌نایافتنی‌تر می‌شود و رژیم اسرائیل هر روز به دلیل کشتار بیش از 35 هزار نفر که عمدتا غیرنظامی هستند تحت فشار قرار دارد و جنگ علیه غزه منجر به دودستگی و اختلاف شدید بین سران این رژیم شده است.

یائیر لاپید رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی از جمله مخالفان اقدامات بنیامیان نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم و وزرای کابینه اوست. او شب گذشته، بن گویر و نتانیاهو را دیوانه‌های غیر مسئول توصیف کرد. لاپید در واکنش به نشست بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و نتانیاهو گفت اسرائیل گروگان دیوانه های غیر مسئول شده است.

لاپید چند روز پیش در حساب ایکس خود (توییتر سابق) خطاب به نتانیاهو نوشته است: اکثریت اسرائیلی‌ها خواهان امضای توافق هستند، اکثریت در کنست هم از انجام توافق حمایت می‌کنند. اگر لازم باشد بن گویر و سموتریچ را برکنار کن و به جای آن 24 کرسی خودم را وارد ائتلاف کابینه می‌کنم، باید اسرا به خانه بازگردند.

لاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کندچرایی سفر «لاپید» رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی به آمریکا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  •  دولت بایدن و عربستان در آستانه یک توافق امنیتی
  • عربستان و آمریکا به توافق نزدیک شدند؟
  • انتقاد «یائیر لاپید» از دخالت تندروهای صهیونیستی در ارتش
  • انتقاد اردوغان از بی‌تفاوتی غرب نسبت به نسل‌کشی در غزه توسط صهیونیست‌ها
  • دیدار رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه امارات در ابوظبی
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • لاپید: نتانیاهو هیچ بهانه‌ای برای رد توافق تبادل اسرا ندارد
  • لاپید به امارات می‌رود
  • حالا وقت توافق است
  • رئیس اپوزیسیون رژیم اسرائیل به امارات می‌رود