Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@12:46:07 GMT

شکیلا 9 ساله در لواسان گم شد / آماده باش شبانه پلیس

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۲۰۱۹

شکیلا 9 ساله در لواسان گم شد / آماده باش شبانه پلیس

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت از پیدا شدن کودک گمشده 9 ساله و بازگشت وی به آغوش خانواده اش خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "مرتضی نثاری" در توضیح خبر بیان داشت: چندی قبل مرد افغانی به دادسرای لواسانات رفت و از ربوده شدن دختر خوانده اش به نام شکیلا خبر داد.

وی  عنوان کرد : پدر خوانده شکیلا در تحقیقات گفت: شکیلا حدود ساعت 9 شب از خانه خارج شد و دیگر از او خبری نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای پیدا کردن دخترک تمام خیابان های اطراف را به جست و جو پرداختیم اما هیچ ردی از او بدست نیاوردیم.

شکیلا در لواسان گمشده بود / بازگشت به آغوش خانواده

سرهنگ نثاری در ادامه بیان کرد: با شکایت مرد جوان تحقیقات برای یافتن شکیلا آغاز شد و کارآگاهان به بازبینی دوربین های مداربسته اطراف خانه شاکی پرداختند. دوربین ها نشان می داد که کودک پس از خروج از خانه به سمت پایین خیابان رفته و بعد از آن از دید دوربین ها خارج می شود.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی  تهران تصریح کرد: این در حالی بود که در تحقیقات میدانی، دوستان و آشنایان مدعی بودند که پدر خوانده شکیلا او را مورد تنبیه قرار داده و این مساله باعث شده که کودک از خانه فرار کند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا گمشده اخبار حوادث خانواده گمشده بازگشت سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت دنیا جهانبخت بهاره رهنما بازار آزاد دنیا جهانبخت در اینستاگرام فال قیمت دلار سحر قریشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به نجات کودک دو ساله در حال غرق شدن در رودخانه ای در یکی از روستاهای شهرستان مهاباد گفت: این حادثه  عصر دیروز جمعه در جاده مهاباد به سردشت در روستای گردشیلان روی داد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد پس از اطلاع از موضوع به محل اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: نجاتگران هلال‌احمر بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه کودک دو ساله مغروق را نجات داده و پس از انجام اقدمات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال دادند.

 

 

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران