Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگر تعمیرکار به هنگام کار در موتورخانه ساختمان و تعمیر قسمت تاًسیسات آن به علت سقوط منبع موتورخانه، به طرز دلخراشی جان خود را از دست داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 16:15 روز گذشته در پی تماس اهالی یک ساختمان با سامانه 125 و اعلام یک حادثه دلخراش برای یک کارگر، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 85 و گروه امداد و نجات یک این سازمان را به محل حادثه در خیابان رودکی روانه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین فلاح‌زاده؛ افسر آماده منطقه پنج عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک کارگر تعمیرکار تأسیساتی در قسمت موتورخانه ساختمانی مشغول کار بود که ناگهان منبع انبساط موتورخانه بر روی این مرد افتاد و وی از قسمت سر دچار آسیب‌دیدگی شدید شد.

وی افزود: عوامل اورژانس پس از انجام معاینات اولیه اعلام کردند که این شخص بر اثر شدت صدمات وارده به سرش، در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده است.

فلاح‌زاده تصریح کرد: نجاتگران آتش‌نشانی با حضور در محل حادثه با احتیاط و دقت کامل، منبع را از روی این فرد برداشتند و سپس پیکر بی‌جان وی را برای انجام اقدامات قانونی و نیز انتقال به پزشکی قانونی، تحویل عوامل انتظامی دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ کارشناسان آتش‌نشانی منطقه در حال حاضر علت وقوع این حادثه ناگوار را در دست بررسی قرار داده‌اند.

حبس مرگبار مرد جوان میان شعله‌های آتش در میدان آرژانتین + تصاویرمرگ تلخ سرنشینان BMW میان شعله‌های آتش + تصاویر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوادث آتش نشانی تهران آتش نشانی حوادث آتش نشانی تهران آتش نشانی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آتش پاد دوم حسین سرباز رشید در این خصوص اظهار داشت:   پس از دریافت خبر غرق شدن دو نفر در رودخانه نازلو چای، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره شش را به همراه تیم غواصی این سازمان برای جستجوی مفقودین به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: تیم های تخصصی غواصی و امداد و نجات اعزامی آتش نشانی تا پیدا شدن این دو نفر در محل حادثه حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی