Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر در آیین تودیع و معارفه استاندار آذربایجان‌غربی که بعد از ظهر امروز در سالن سالن اجتماعات بانک صادرات آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد ساز و کارهای متفاوت برای تسهیل تجارت از جمله ایجاد بازارچه‌های مرزی و مناطق ویژه اقتصادی می‌تواند نقش مهمی در بحث صادرات محصولات کشاورزی آذربایجان‌غربی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از اقداماتی که می‌تواند در آذربایجان‌غربی روی آن کار کرد دریافت امتیاز تولید خودرو است که البته اقدامات قابل توجهی نیز در این زمینه انجام شده است.

ذاکر با بیان اینکه در بیش از ۲۰ نقطه شهر ارومیه با معضل حاشیه‌نشینی روبه‌رو هستیم، تصریح کرد: بهبود این وضعیت  نیازمند ورود جدی دولت به این مسئله است.

این مقام مسئول ادامه داد: با تقویت زیرساخت گردشگری می‌توانیم نقش مهمی در ایجاد کسب و کار داشته باشیم.

وی با اشاره به سخنان اخیر خود در خصوص افزایش تعداد شهرستان‌ها در آذربایجان‌غربی، گفت: منظور ما از افزایش تعداد شهرستان، تکه تکه شدن استان آذربایجان‌غربی نیست.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بر استفاده از نیروهای بومی متخصص در استان تاکید کرد و اظهار داشت: این موضوع در دستور کار استاندار جدید قرار بگیرد، چرا که نیروی بومی و متخصص می‌تواند زمینه‌ساز توسعه استان باشد.

ذاکر با بیان اینکه باید احیای دریاچه ارومیه باید در دستور کار دولت قرار بگیرد، گفت:  اگر برای احیای دریاچه ارومیه  اقدامات صحیحی انجام نگیرد، شاهد بحران‌هایی از جمله طوفان نمکی و از بین رفتن اراضی قابل کشت در اطراف دریاچه ارومیه خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ذاکر نماینده مردم در مجلس ارومیه مجمع نمایندگان تودیع استاندار آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

به گفته‌ فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی و دادستان مرکز استان عوامل نزاع و درگیری شب گذشته پل قویون ارومیه شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، شب گذشته تصاویری از درگیری عده‌ای از جوانان قمه و چماق به دست در پل قویون ارومیه به‌طور وسیع و گسترده در فضای مجازی منتشر و موجب برهم زدن آرامش شهروندان ارومیه‌ای شد، چرا که این درگیری و شیوه راهبندان این افراد در یکی از اصلی‌ترین و پرترددترین محورهای ارتباطی درون شهری ارومیه رخ داده بود.

در همین راستا سردار رحیم جهانبخش اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری امشب در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.

وی افزود: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و قطعاً اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی‌دهیم.

در همین راستا حسین مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌غربی از شناسایی و دستگیری عاملان نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه خبر داد.

وی افزود: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در خیابان منتهی به پل قویون ارومیه که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، موضوع به طور ویژه در دستور کار دادستانی مرکز استان آذربایجان غربی قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌غربی گفت: با اشراف اطلاعاتی، بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات همه دستگاه‌های امنیتی، این افراد را که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی و مشخص شد که از اراذل و اوباش سطح‌دار هستند.

مجیدی ادامه داد: پس از بررسی و پیگیری‌های مجدانه انتظامی و قضائی و تلاش‌های پلیس امنیت و همراهی دستگاه قضائی عوامل شرارت که ٧ نفر بودند، ۴ نفر از آن‌ها در شهرستان‌های همجوار دستگیر و ٣ نفر دیگر نیز شناسایی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر و با آن‌ها برخورد خواهد شد.

کد خبر 748036

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه