Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@03:08:05 GMT

علیرضا اکبرپور: کیفیت فنی استقلال بهتر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۲۴۲۶

علیرضا اکبرپور معتقد است کیفیت فنی بازیکنان استقلال در هفته‌های آینده بهتر خواهد شد

علیزضا اکبرپور درباره تقابل استقلال و ذوب آهن در هفته دوم لیگ بیست و یکم صحبت کرد.

علیرضا اکبرپور با اشاره به اولین بازی استقلال در لیگ برتر مقابل هوادار به ایرنا گفت:

استقلال شناخت چندانی از هوادار نداشت و نمی‌دانست این تیم چه نوع فوتبالی را ارائه می‌دهد و برای همین نمی‌توانست آنالیزی از بازی حریف داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبرپور افزود:

من بر این باور هستم استقلال به پیروزی نیاز داشت و به آن درسید و به طور حتم کیفیت فنی آنها در هفته‌های آینده بهتر خواهد شد.

پیشکسوت استقلال افزود:

باید یک نکته را قبول کنیم و آن تغیرات زیادی است که استقلال در ترکیب خود داشته است، این تغییرات باعث می‌شود تا هماهنگی بازیکنان به تاخیر افتد.

اکبرپور تصریح کرد:

هواداران باید از استقلال حمایت کنند، حمایت آنها باعث می‌شود آبی‌پوشان در این فصل به چند سال عدم موفقیت خود پایان داده و جام قهرمانی را به دست آورد.

اکبرپور تاکید کرد:

ذوب‌آهن در خانه خود بازی می‌کند، به طور حتم آنها به دفاع مطلق رو نمی‌آورند و همین کار استقلال را راحت می‌کند.

بازیکن اسبق استقلال گفت:

برای قضاوت درباره عملکرد آجورلو باید صبر کرد هر چند او در این مدت چند کار مثبت در استقلال انجام داده است که امیدوارم ادامه داشته باشد.

تیم استقلال در هفته اول لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی موفق شد با نتیجه یک بر صفر هوادار را شکست دهد.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس احضار وزیر ورزش به مجلس تایید شد حامد لک خطاب به عبدالله ویسی: به شما مدیونم گواردیولا! خشم مورینیو بر سر بازیکنان رم: حتی در سری ب هم نمی توانید بازی کنید کریستیانو رونالدو: با بردن عناوین در منچستریونایتد، دهان منتقدانم را می‌بندم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۲۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خالدآبادی فصل گذشته در هوادار به عنوان یک بازیکن جوان چهره شد و در تابستان ۱۴۰۲ درحالیکه مورد توجه استقلال و پرسپولیس بود، رضایت نامه‌اش برای آبی‌ها صادر شد.

این دروازه‌بان جوان هفته‌ها منتظر ماند تا بازی در پیراهن استقلال را تجربه کند و سرانجام با محرومیت حسینی، در هفته بیست و پنجم مقابل تراکتور این فرصت را به دست آورد و در اولین بازی فصل خود کلین‌شیت کرد.

خالدآبادی در اینستاگرامش راجع به این تجربه نوشت:"بسیار خوشحالم که در اولین روز از فصل جدید زندگیم در سن 23 سالگی توانستم با پیراهنی به میدان بروم که بزرگانی همچون ناصرخان حجازی سال ها از اصالت و قداست آن دفاع کردند.

تشکر و قدردانی از تمام آبی دلان را دارم که با پیام های پر مهر و محبت خود قبل از دیدار با تراکتور به سرباز استقلال انگیزه مضاعفی دادند."

دیگر خبرها

  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • واکنش تند رضا عنایتی به توهین هوادار سپاهانی به زنان
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • تولد ستاره خوشتیپ پرسپولیسی در کنار پدرش + عکس
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)