Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:57:24 GMT

مانچینی: دربی ایتالیا تعیین کننده قهرمانی نیست

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۲۶۴۴

مانچینی: دربی ایتالیا تعیین کننده قهرمانی نیست

سزرمربی تیم ملی ایتالیا معتقد است هنوز برای نتیجه گیری در مورد شانس های قهرمانی سری آ زود است.

به گزارش "ورزش سه"، دربی ایتالیا بین اینتر و یووه فردا به میزبانی اینتری‌ها برگزار می‌شود. این بازی مورد توجه بسیاری از هواداران فوتبال خواهد بود و البته برای یک نفر اهمیت ویژه دارد؛ روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا که بسیاری از بازیکنان یووه و اینتر شاگرد او نیز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

مانچینی شب گذشته در یک رویداد تبلیغاتی در ایتالیا گفت:« باعث خرسندی من است که بازیکنان بزرگ تیم ملی در دو باشگاه‌ بزرگ کشور بازی می‌کنند اما با توجه به پتانسیلی که فوتبال ایتالیا دارد، به نظرم این تعداد بسیار کم است. معتقدم بازی اینتر و یوونتوس بازی خوبی خواهد بود. فکر نمی‌کنم که نتیجه این بازی سرنوشت‌ساز شود، چون هنوز در ابتدای فصل هستیم. یوونتوس کمی عقب افتاده و تلاش خواهد کرد که با بردن بازی فاصله‌اش را با صدرنشینان کاهش دهد. اینتر هم بازی خودش را انجام می‌دهد و دنبال کسب پیروزی است.»

 

بازگشت آلگری و شانس قهرمانی یووه:« یوونتوس در حال جبران امتیازات از دست داده در ابتدای فصل است. آنها شروع چندان جالبی نداشتند و در این مقطع از فصل برای تیم‌ها خیلی مهم است که خوب نتیجه بگیرند. یووه مسلما شانس قهرمانی خواهد بود.»

 

 

 

 

مانچینی در پایان راجع به عملکرد سیمونه اینزاگی سرمربی جدید اینتر هم گفت:« او تنها سه ماه است که به این تیم پیوسته و فکر می‌کنم هنوز زمان نیاز دارد تا با این تیم هماهنگ شود. اینتر یک باشگاه معمولی نیست. روی او فشار زیادی وجود دارد اما به عقیده من کارش را خوب انجام داده است.»

سیمونه اینزاگی روبرتو مانچینی(سرمربی) ماسیمیلیانو آلگری (سرمربی) تیم ملی ایتالیا اینتر میلان یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سیمونه اینزاگی روبرتو مانچینی سرمربی ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم ملی ایتالیا اینتر میلان یوونتوس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۲۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید

بانوی پیر به لطف یک گل دیرهنگام صعودی ناپلئونی را به فینال کوپا ایتالیا تجربه کرد.

به گزارش مشرق، در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌های فوتبال لاتزیو و یوونتوس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی اگرچه با شکست ۲ بر یک یوونتوس همراه بود، اما به دلیل برتری ۲ بر صفر این تیم در بازی رفت، در مجموع به برتری ۳ بر ۲ و صعود میهمان تورینی به فینال منجر شد.

در این بازی لاتزیو توسط والنتین کاستیانوس در دقیقه ۱۲ با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد. او در دقیقه ۴۹ دومین گل خود را به ثمر رساند و کار را در مجموع دو بازی به تساوی ۲-۲ کشاند. یووه اما به لطف تعویض طلایی ماسیمیلیانو آلگری که در دقیقه ۸۱ آرکادیوژ میلیک را به جای دوشان ولاهوویچ به میدان فرستاد، توسط این مهاجم لهستانی در دقیقه ۸۳ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. بانوی پیر در نهایت بازی را باخت اما تک گل میلیک سبب صعودش به فینال شد.

حریف یوونتوس در فینال در پایان بازی امشب تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه برگامو مشخص خواهد شد. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر فیورنتینا همراه بود.

دیگر خبرها

  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • گزارش: شش سر افعی بی‌رحم در سری آ!
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)