Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:39:19 GMT

مرور جشنواره فیلم کوتاه در برنامه «بی چارچوب»

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۲۷۳۵

مرور جشنواره فیلم کوتاه در برنامه «بی چارچوب»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، «بی چارچوب» امشب اول آبان ماه ساعت ۲۳ از شبکه ۴ سیما، در پرونده‌ای ویژه به هویت فرهنگی و هنری در مدیریت و سیاستگذاری‌های شهری می‌پردازد.

در هفته‌های گذشته خبر خرید خانه پدری فروغ فرخزاد و تبدیل آن به خانه موزه فرخزاد و همچنین نامگذاری بسیاری از معابر و اماکن شهری تهران به نام اهالی فرهنگ و هنر منتشر شد که همین، بهانه‌ اصلی پرونده ویژه این قسمت از برنامه تلویزیونی «بی چارچوب» شده است که مجریان برنامه با حضور علیرضا نادعلی سخنگو و نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر، مهران عباسی کارشناس ارشد مدیریت شهری و مدیر موزه سینما و علی حدیدی‌فر کارشناس گردشگری فرهنگی به گفتگو با آنها می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این قسمت، به بهانه سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران که امسال به عنوان یکی از دروازه های ورودی اسکار شناخته شده است با سید صادق موسوی مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران و دبیر جشنواره، محمد جواد موحد مدیر باشگاه فیلم سوره و آرمان خوانساریان فیلمساز فیلم کوتاه گفتگوهایی درباره چالش های ساخت فیلم کوتاه در ایران، جشنواره زدگی فیلمسازان و بررسی اهمیت و ابعاد مختلف این دوره از جشنواره فیلم کوتاه تهران شده است.

از کارشناسان و مجریان این قسمت برنامه علاوه بر جواد مولانیا می‌توان به نگار حسینی، دنیا خمامی، زهرا دمزآبادی و پدرام ابدان اشاره کرد.

«بی چارچوب» به تهیه کنندگی و کارگردانی مشترک حامد مهربانی و احسان حسینی هرهفته روی آنتن شبکه ۴ می‌رود و به موضوعات مختلف حوزه ادب و هنر با نگاهی انتقادی و مطالبه گر می‌پردازد.

کد خبر 5334472 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه چهار سیما فیلم کوتاه اسکار برنامه تلویزیونی چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران موسیقی نواحی فیلم کوتاه تئاتر ایران سریال ایرانی جشنواره فیلم کوتاه تهران جشنواره موسیقی نواحی ایران سازمان صداوسیما برنامه تلویزیونی سازمان سینمایی جایزه سینمایی پروین بهمنی هنرهای تجسمی بنیاد شهید و امور ایثارگران فیلم کوتاه بی چارچوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۲۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش جهرم گفت: نخستین جشنواره خواندن و اختتامیه سومین جشنواره خوشنویسی دانش آموزان ابتدایی در سالن علامه امینی جهرم برگزار شد.
عبدالصمد یاسمی پور افزود: جشنواره خواندن که شامل گلستان خوانی، شاهنامه خوانی و متون کهن است با هدف تقویت و کسب مهارت دانش آموزان، قدرت بیان، روان خوانی، علاقه به مطالعه و آشنایی با زبان و ادبیات فارسی و ایجاد فرصت برای شناخت استعداد و توانایی دانش آموزان برپا شد.
وی افزود: در نخستین دوره جشنواره خواندن، بیش از ۳۰۰ اثر تولیدی به واحد آموزش ابتدایی ارسال شد که ۴۳ اثر منتخب به مرحله اختتامیه جشنواره و اجرا راه یافت  و از آنان تقدیر شد.
همچنین ۶۰۰ اثر خوشنویسی به جشنواره ارسال و از ۷۶ برگزیده ، تجلیل شد.
شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد