Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@16:15:34 GMT

ایجاد و نصب پلاک پستی مطالبه مردم

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۲۸۲۵

ایجاد و نصب پلاک پستی مطالبه مردم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  محمد ناظری ،مدیرکل پست لرستان در رابطه با پلاک کد پستی ده رقمی در درب اماکن استان، اظهار کرد: اداره‌کل پست لرستان بنابر وظیفه‌ای که دارد فرآیند ایجاد، نگهداری و به روزرسانی اطلاعات کد پستی ۱۰ رقمی در سطح استان در همه حوزه‌ها و همه جغرافیا اعم از شهری و روستایی و اماکن مسکونی، تجاری، اداری، خدماتی و اماکنی که به‌عنوان مکان در استان فرض کنید اطلاعات را ایجاد کرده و نگه‌داری می‌کنیم و مستمراً در حال به روزرسانی آن‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش‌از یک میلیون و ۱۰۰ هزار رکورد کُدپستی در بانک اطلاعاتی ما موجود بوده، اما آنچه مطالبه هم استانی‌هاست ایجاد پلاک‌های کُدپستی و نصب آن‌ها در سردرب اماکن به‌ویژه هم استانی‌هاست که جدی و به حق است.

ناظری عنوان کرد: قانون مشخص کرده در بحث ایجاد، نگه‌داری و به روز رسانی اطلاعات و ارائه آن‌ها به دستگاه‌های مرتبط از وظایف اداره‌کل پست لرستان است که تلاش کردیم آن‌را در خور مردم استان انجام دهیم.

مدیرکل پست لرستان بیان کرد: ساخت و نصب پلاک کُدپستی ده رقمی در جغرافیای شهری برعهده شهرداری‌ها و در روستا‌ها نیز برعهده دهیاری‌هاست، از شهرداران، دهیاران و بخشداران تقاضا داریم که همکاری کرده و این موضوع را پیگیری و بررسی کنند ما نیز داده‌هایی را که در اختیار داریم در اختیارآن‌ها قرار می‌دهیم که بتوانند ساخت و نصب پلاک کد پستی ده رقمی را انجام دهند و مطالبه هم استانی‌ها تحقق پیدا کند.

وی تصریح کرد: اداره‌کل پست لرستان در همکاری با شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اعلام آمادگی می‌کند و با شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها و دهیارانی که امروز منصوب می‌شوند نیز همکاری لازم را خواهد داشت.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پست لرستان پلاک پستی پست لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در لرستان لازم است

ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بر لزوم ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در استان تاکید و اظهار کرد: کارگر و کارفرما لازم و ملزوم هم هستند و باید برای محدودیت‌هایی که در استان وجود دارد، استثنا قائل شویم.

فرهاد ناصری‌نیا امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) در آیین تجلیل از نخبگان جامعه کارگر و تولید استان که در استانداری لرستان برگزار شد، گفت: امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم و حساسیت جنگ اقتصادی برای مسؤولان حوزه اقتصاد و کارگران روشن است. 

وی ادامه داد: در همه مولفه‌های اقتصادی که منجر به توسعه می‌شوند، اگر استان‌های زاگرس‌نشین مانند لرستان متفاوت دیده نشوند، اتفاق‌های برجسته‌ای در حوزه اشتغال نخواهد افتاد.

او با بیان اینکه تا وقتی معافیت مالیاتی، اعتبارات تبصره‌ای، نرخ دستمزد و مشوق‌های کارگری به استان تعلق نگیرد، سرمایه‌گذار رغبتی برای سرمایه‌گذاری نخواهد داشت، افزود: کارگاه‌های زودبازده و کوچک در پایداری اشتغال موثرند، اما باید چند موضوع را در نظر داشت و آن اینکه بازار فروش را برای تولیدکنندگان این کارگاه‌ها مهیا و دست واسطه‌گران را در فرآیند فروش کوتاه کنیم.

وی تاکید کرد: کارگر و کارفرما لازم و ملزوم یکدیگرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت یکم خرداد در تقویم به نام «روز لرستان»
  • ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در لرستان لازم است
  • لرستان؛ فرصت تولید و تجارتِ صنعت شیلات
  • مصرف عسل چه کمکی به سلامت دهان و دندان می‌کند؟
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود