Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته اول بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد و ۱۴ بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد تا معدل گل‌های زده شده بازهم کمتر از۲ گل باشد. ترکیب منتخب این هفته در حالی توسط تحریریه ورزشی ایرنا  تشکیل شده که ۶ تیم در آن نماینده دارند سهم سه تیم پرسپولیس، سپاهان و گل‌گهر با یکدیگر در عدد سه برابر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلر: مسعود  پورمحمد(نفت مسجدسلیمان) :

دروازه‌بان فصل قبل تیم آلومینیوم اراک عملکرد درخشانی داشت و با چند سیو مهم مانع از شکست تیم فراز کمالوند مقابل شاگردان مجتبی حسینی شد. نفت باید بابت یک امتیاز دشت شده ممنون‌دار گلر باتجربه خود باشد.

مدافعان: مهدی تیکدری(گل‌گهر)، گئورگی گولسیانی(سپاهان)، امید نورافکن(سپاهان)، سیاوش یزدانی(استقلال) :

در قلب خط دفاعی شاهد حضور گئورگی گولسیانی و سیاوش یزدانی هستیم. ۲ بازیکنی  که توانستند نمایش بسیار خوبی در بردهای تیمشان ایفا کنند. هر نفر با تجربه بالای خود و همچنین قدرت بازیخوانی فراوان حملات عمقی رقبا را در چند مرحله متوقف کردند و مثل یک سوییپر پشت سر دیگر بازیکنان، اشتباهات و خطاهای دیگر مد افعان را پوشش دادند.

در سمت راست باید به مهدی تیکدری اشاره کنیم. بازیکن  جدیدالورود  گل‌گهر که در اولین بازی رسمی برای این تیم مقابل تیم سابقش تراکتور یک پاس گل داد و در الباقی دقایق مسابقه هم توانست به خوبی  وظایفش را انجام دهد.  در سمت چپ با گزینه امید نورافکن روبرو هستیم. بازیکن ملی‌پوشی که موفق شد دروازه تیم مس رفسنجان را باز کند.  این گل از روی یک فرار به موقع به دست آمد.

هافبک‌ها: سروش رفیعی(سپاهان)، سعید صادقی(گل‌گهر)، رضا اسدی(پرسپولیس)، مسعود شجاعی(نساجی)، مهدی ترابی(پرسپولیس)

نه فقط به خاطر یک  گل فوق‌العاده زیبا، بلکه به  دلیل قدرت رهبری فراوان و توانایی زیاد  در ایجاد نظم در مرکز زمین باید سروش رفیعی را در ترکیب بهترین‌های هفته قرار دهیم. در کنار او باید به رضا اسدی هم اشاره کنیم. بازیکنی که پس از تحمل انتقادات فراوان بعد از بازی با الهلال در این مسابقه هم یک گل زیبا به ثمر رساند و توانست روی گل سوم هم اثربخش باشد.

مهدی ترابی نیز  سناریویی شبیه به اسدی داشت. پس از یک شب بد  در ریاض نوبت به جبران به اهواز رسید. ترابی یک پاس گل داد و روی گل‌های دیگر هم به صورت غیر مستقیم اثرگذار بود تا اثبات کند همچنان ستاره اصلی خط حمله مدافع عنوان قهرمانی است.

سعید صادقی، آقای گل فعلی لیگ برتر است. او شروع طوفانی‌ای  در لیگ بیست و یکم داشت و ۲ گل زد تا مشخص شود ارزش این را داشت تا مسوولان  گل‌گهر برای استقلالی نشدنش  هر کاری انجام دهند. صادقی در این فصل حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

اما مسعود شجاعی. مقابل فجر آنقدرخوب عمل کرد که ساکت الهامی او را لایق دعوت دوباره به تیم ملی خواند. شجاعی همه‌کاره نساجی در مرکز زمین بود. با تکنیک فراوانش چند  بار خط  دفاعی فجر را به هم ریخت  و  تنها گل تیمش نیز از روی خطایی به دست آمد که او گرفته بود.

مهاجم: یونس شاکری(گل‌گهر)

گل نزد اما  در قامت یک پاس  گل‌دهنده هرکاری که نیاز بود را انجام داد. شاکری حالا یکی از  باتجربه‌ترین مهاجمان لیگ است و این تجربه بالای به مددش آمد تا ۲ بار هم‌تیمی‌هایش را به گل برساند. به زودی باید منتظر گلزنی این مهاجم بلندقامت هم باشیم.

سرمربی: یحیی گل‌محمدی(پرسپولیس)

با احترام به  تیم فنی گل‌گهر و محرم نویدکیا، بهترین سرمربی هفته اول، یحیی گل‌محمدی بود. او به خوبی تیمش را بعد از باخت سنگین به الهلال ریکاوری کرد و باعث شد فولاد بعد از حدود ۲ سال در  خانه شکست بخورد. پرسپولیس در ۴۵ دقیقه دوم با تعویض‌های سرمربی در قواره یک قهرمان ظاهر شد و سه امتیاز یکی از سخت ترین دیدارهای خارج از خانه فصل را تصاحب کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر سیاوش یزدانی امید نورافکن سروش رفیعی پرسپولیس استقلال امید نورافکن باشگاه پرسپولیس پرسپولیس رضا اسدی سروش رفیعی سیاوش یزدانی لیگ برتر مسعود شجاعی مهدی ترابی نفت مسجد سلیمان یحیی گل محمدی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۳۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر منتخب هفته در جهان

عکاس: منابع خارجی

دیگر خبرها

  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • ناتینگهام فارست - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • وست هم - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • تصاویر منتخب هفته در جهان
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی