Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینزاگی اعتقاد دارد اینتر برای بردن یوونتوس به یک بازی بی عیب و نقص احتیاج دارد.

سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر می گوید از این پس فقط داور است که می تواند بازی تیمش را متوقف کند زیرا کل تیم تصمیم گرفته در صورت افتادن یک بازیکن حریف روی زمین به بازی خود ادامه دهد.

طرفداری | به نقل از اف سی اینتر نیوز اینزاگی در کنفرانس خبری قبل از دیدار با یوونتوس حاضر شد و پاسخگوی خبرنگاران بود:

مدت زیادی از شروع فصل نگذشته است و تازه در ابتدای راه هستیم اما مطمئنا بازی فردا مسابقه بسیار مهمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دو تیم بسیار قوی مقابل یکدیگر قرار می گیرند و ما در مقابل هواداران خود بازی می کنیم. بازیکنان از اهمیت این مسابقه برای باشگاه و طرفداران آگاه هستند و بنابراین به عملکردی عالی نیاز داریم.

اگر الگری، یک مربی که برای او احترام زیادی قائل هستم، گفته که اینتر مدعی اصلی فتح اسکودتو محسوب می شود خوب است. واضح است که من نیز می توانم این صحبت را در مورد میلان، رم، لاتزیو و ناپولی کنم. می دانیم که فصل هیجان انگیری است و می خواهیم یکی از مدعیان اصلی آن باشیم و برای آن تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد. 

تبدیل شدن این بازی به نقطه عطف اینتر به مانند دربی سال قبل؟ بله، می تواند اینگونه باشد. مسابقه فردا یک بازی بسیار مهم، فراتر از امتیازات است. پس از بازی با لاتزیو با کل تیم صحبت زیادی کردیم. از شکست در آن بازی و اتفاقات پیش آمده در زمانی که 2-1 عقب افتادیم (با گل ناجوانمردانه) نارحت بودیم. از همان هنگام تصمیم گرفتیم که از این پس به هر نحوی به بازی خود ادامه دهیم و فقط داور است که می تواند بازی را به دلیل افتادن یک بازیکن روی زمین متوقف کند. پس از آن بازی به یک نتیجه عالی نیاز داشتیم و بازی سه شنبه شب برابر تیمی سازمان یافته که صدرنشین گروه بود و در ضد حملات نیز خطرناک ظاهر می شد را آسان کردیم. در برابر شریف که رئال مادرید و شاختار را مغلوب ساخته بود، در نشان دادن واکنش عالی کار کردیم و فردا نیز فرصت مهم دیگری خواهیم داشت. 

اینتر باید پیشرفت کند

ژکو گفته بود کار تیم بازنده در بازی فردا سخت خواهد بود. اینزاگی در این باره گفت:

مطمئنا، زیرا یوونتوس یک رقیب تاریخی است و ما ارزش مسابقه را می دانیم. فردا باید در ارائه فوتبال خود، بازیسازی از عقب و متعادل بودن خوب باشیم. باید در مقابل یوونتوس که در حال گرفتن نتایج خوبی است و همه بازیکنانش را بازیابی کرده با دقت عمل کنیم. فقط نحوه عملکرد تیم در زمین باعث آرامش من خواهد شد. ما مقابل لاتزیو و رئال مادرید نیز شکست خوردیم اما بازی خوبی در آن دو مسابقه انجام داده بودیم و استحقاق این را داشتیم که نتیجه بهتری کسب کنیم. ما در برابر سمپدوریا ده نفره کار کردیم (به دلیل مصدومیت سنسی و اتمام تعویض ها) و چند موقعیت خوب را از دست دادیم. تیم در مسیر خوبی است و نتیجه مسابقه شنبه هفته قبل باعث شد از نظر امتیاز گیری کمی عقب بیفتیم اما تیم آگاه است که نیاز به پیشرفت وجود دارد. باید در هر لحظه از مسابقه یک تیم واقعی باشیم.

یوونتوس بدون رونالدو؟ او بازیکن بزرگی است اما این تیم بازیکنان دیگری مثل موراتا و دیبالا را هم دارد که می توانند به هر تیمی ضربه بزنند. این دو و برخی دیگر از بازیکنان یوونتوس ریکاوری کرده اند و ما باید روی خودمان متمرکز شویم و بدانیم که نیاز به تلاش و عزم راسخی خواهیم داشت. 

ویدال؟ او همانگونه که انتظار داشتم برابر شریف بازی کرد، درست مثل گالیاردینی در بازی با لاتزیو. در تلاش هستیم هر بازیکنی را به شرایط خوبش بازگردانیم. سنسی و چالهان اوعلو روز گذشته به خوبی تمرین کردند و تنها غائب ما در دربی خواکین کوریا خواهد بود. تلاش می کنیم او را برای بازی چهارشنبه با امپولی در دسترس داشته باشیم. کوریا برای بازی با لاتزیو هنوز آماده نبود و او تمرینات جداگانه ای را در 4 روز اخیر انجام داده تا خود را به بهترین شکل ممکن برای بازی چهارشنبه آماده کند.

بونوچی گفته بود اینتر فصل قبل به خاطر افت و اشتباهات یوونتوس قهرمان شد. از اینزاگی در مورد تاثیری که این صحبت در رختکن اینتر داشته سوال پرسیده شد:

آن را نخوانده ام. من روی یوونتوس تمرکز کرده ام، بنابراین تنها نگرانی من دیدن مسابقات و فیلم ها بوده نه خواندن مصاحبه ها. ما با دانستن این موضوع که برابر حریفی قدرتمند قرار می گیریم، سعی خواهیم کرد به خودمان و انجام یک بازی خوب فکر کنیم. 

پریشیچ؟ او بازیکنی کامل و منعطف است و با توجه به تجربیات بین المللی و جام های مهمی که کسب کرده یک دارایی مهم برای ما به حساب می آید. در بازی با لاتزیو با توجه به داشتن مشکل در پست مهاجم از او درخواست کردم در آن پست نهایت تلاش و فداکاری را انجام دهد و به نظرم او در آنجا نیز بهترین های خود را نشان داد. 

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس احضار وزیر ورزش به مجلس تایید شد حامد لک خطاب به عبدالله ویسی: به شما مدیونم گواردیولا! خشم مورینیو بر سر بازیکنان رم: حتی در سری ب هم نمی توانید بازی کنید کریستیانو رونالدو: با بردن عناوین در منچستریونایتد، دهان منتقدانم را می‌بندم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی با لاتزیو یک بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۳۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ضربات آخر تمرکز نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری به ارائه توضیحاتی پرداخت.

حمید مطهری در نشست خبری اظهار کرد: با توجه به فوت هوادار عزیزمان دوست داشتم بازی را ببریم و تقدیم روح آن مرحوم کنیم. از اول گفتم اولویت ما هوادار باشد. ما برای هواداران بازی می‌کنیم. بچه های من جانانه جنگیدند.

وی افزود: با توجه فشاری که روی تیم بود عدم تمرکز در ضربات آخر وجود داشت. این برای من مهم است که بچه‌ها جانانه بازی کردند و نشان دادند تیم هستیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: بازی پویا بود و هر دو تیم خوب بودند. بعد از گلی که زدیم ذوب آهن تغییراتی ایجاد کرد و پلن های مختلفی داشت و بازی را عوض می‌کرد. تیم ذوب آهن هم تیم خوبی است و در نهایت این برد را به هواداران و خانواده لاله (هوادار) تقدیم می‌کنم.

این گزارش تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • فیلِ اسنایپر، توپچی‌ها را نشانه گرفت!
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد