Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم‌های والنسیا و مایورکا اسپانیا در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لالیگا امروز(شنبه) از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه مستایا به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار جذاب با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید.

شاگردان خوزه بوردالاس در تیم والنسیا با این تساوی خانگی، ششمین بازی بدون برد خود را پشت سر گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در این مدت سه باخت و سه تساوی را تجربه کرده‌اند. البته که  تساوی امروز برای آنها شیرین بود زیرا تا دقیقه ۹۳ با  دو گل عقب بودند اما در پنج دقیقه با دو گلی  که وارد دروازه حریف کردند، حداقل بدون امتیاز از زمین مسابقه خارج نشدند.

آنخل رودریگز در دقیقه ۳۲ گل نخست را به ثمر رساند و ۶ دقیقه بعد موکتار دیاخابی، به اشتباه دروازه خودی را گشود تا مایورکا با برتری دو بر صفر به رختکن برود.

در ۴۵ دقیقه دوم لی کانگ این کره‌ای و ۲۰ ساله با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا تیم میهمان با یک یار کمتر بازی را ادامه دهد. تلاش والنسیا برای برگرداندن مسابقه  تا دقیقه ۹۳ بی‌نتیجه بود تا اینکه گونزالو گِدِس در این دقیقه موفق شد گل نخست خفاش‌ها را به ثمر برساند. این پایان ماجرا نبود و خوزه لوییز گایا در دقیقه ۹۸ موفق شد گل دوم تیمش را وارد دروازه مایورکا کند و حداقل امتیاز را برای تیم میزبان به ارمغان بیاورد.

برچسب‌ها اسپانیا لالیگا والنسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسپانیا لالیگا والنسیا اسپانیا لالیگا والنسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۳۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی لژیونرهای ایرانی در اروپا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فینال مسابقات لیگ قهرمانان فوتسال اروپا امشب (یکشنبه) با دیدار تمام اسپانیایی مایورکا پالما و بارسا (بارسلونا) برگزار شد که تیم پالما در این مسابقه با نتیجه ۵ بر یک به برتری رسید.

بنابر روایت تسنیم، آدولفو در دقیقه ۱۵ برای بارسا موفق به گلزنی شد، اما شاگردان آنتونیو وادیو خیلی زود به بازی بازگشتند و با گل‌های رومولو در دقیقه ۱۹، ویلیان لورنچو در دقیقه ۲۰ و نگینیو در دقیقه ۳۴ از حریف پیش افتادند. در شرایطی که بارسلونا با پنج بازیکن حمله می‌کرد، چگینیا دروازه بدون دروازه‌بان این تیم را در آخرین دقیقه گشود و نگینیو چند ثانیه بعد گل پنجم پالما را به ثمر رساند تا مدافع عنوان قهرمانی مسابقات از این عنوان دفاع کند.

پالما که دومین فصل حضور خود در لیگ قهرمانان فوتسال اروپا را تجربه می‌کرد، دومین قهرمانی متوالی را در این جام به دست آورد.

مسلم اولادقباد بازیکن ایرانی تیم مایورکا پالما در این دیدار در ترکیب تیمش به میدان رفت و در دقیقه ۳۰ با کارت زرد داور مسابقه مواجه شد. وی برای دومین سال پیاپی مدال قهرمانی فوتسال اروپا را به گردن می‌آویزد.

حسین طیبی دیگر بازیکن ایرانی تیم مایورکا پالما به شمار می‌رود که این دیدار را به دلیل مصدومیت از دست داد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903225

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • قهرمانی لژیونرهای ایرانی در اروپا
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • کشف شمشیر کمیاب ۱۰۰۰ ساله
  • کشف شمشیر کمیاب هزار ساله در اسپانیا
  • کشف شمشیر کمیاب هزار ساله
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • خلاصه بازی بارسلونا و خیرونا + فیلم
  • بارسلونا دربی را باخت و رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد