Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@09:59:06 GMT

برگزاری سمینار آموزشی آشنایی با تیونینگ فنی خودرو

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۳۳۴۴

برگزاری سمینار آموزشی آشنایی با تیونینگ فنی خودرو

رئیس کمیته تیونینگ فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری از برگزاری سمینار آموزش آنلاین «آشنایی با تیونینگ فنی خودرو» خبر داد.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم، کمیته تیونینگ فدراسیون اتومبیلرانی که از چندی قبل با حضور امیر زندی راه‌اندازى شد، قصد دارد سمینار آموزش آنلاین «آشنایی با تیونینگ فنی خودرو» را طی روزهای 11 و 12 آبان ماه برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زندی، رئیس کمیته تیونینگ فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری از برگزاری این این سمینار آموزشی به عنوان نقطه ای برای شروع فعالیت‌های بیشتر این کمیته خبر داد و گفت: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت فدراسیون اتومبیلرانی به نشانی www.mafiri.ir و ورود به سامانه ملی اتومبیلرانی در این سمینار آموزشی که پیش نیاز ورود به دوره تخصصی هم محسوب می‌شود، ثبت نام کنند.

 

وی افزود: کمیته تیونینگ قرار است از این پس در بحث های آموزشی و مسابقات فعالیت خواهد کرد،  چون تنها منبع و مرجع رسمی در کشور در زمینه تیونینگ خودرو همین کمیته‌ای است که زیر نظر فدراسیون فعالیت می‌کند. ما قصد داریم در بحث استانداردسازی تیونینگ نیز وارد شویم و به زودی برنامه‌های متنوع‌تری برای علاقه‌مندان به این رشته خواهیم داشت.

 

اتومبیل رانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتومبیل رانی فدراسیون اتومبیلرانی کمیته تیونینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر

استاندار بوشهر از انعقاد تفاهم‌نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در نشست با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم با تاکید بر اهمیت خدمات‌رسانی بهینه به مردم اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و مدیریت استان برای مردمی سازی فعالیت‌های مختلف اهتمام دارد.

وی با اشاره به تامین اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر گفت: یک‌هزار و 700 میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

محمدی‌زاده به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته‌ایم، قول تامین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به‌زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می‌شود و بهره‌وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم‌نامه 2 هزار و 500 میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می‌شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و هنری تخصیص می‌یابد و تلاش می‌شود، مشارکت مردم به‌ویژه جوانان بومی در این فعالیت‌ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر