Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@03:19:49 GMT

خروج قطار از ریل در سوادکوه

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۴۲۲۸

مدیرکل راه آهن شمال با تأیید حادثه خروج قطار باری از ریل گفت: این حادثه بعد از ظهر امروز در منطقه سوادکوه اتفاق افتاد که براثر آن چندین واگن قطار دچار آسیب شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 خدایار طالبی، مدیرکل راه آهن شمال با بیان اینکه عصر امروز (شنبه) یک قطار باری که در مسیر ورسک به سرخ‌آباد در حال حرکت بود به دلایلی از خط خارج شده و چندین واگن آن دچار آسیب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبی با اشاره به تعداد واگن‌های آسیب‌دیده افزود: در برآورد‌های اولیه مشخص شد که از چهار واگن آسیب دیده سه واگن خالی بوده و تنها یک واگن دارای بار بوده‌ است که محموله این واگن آسیب دیده است.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه خسارت جانی و مصدوم ایجاد نشده است، گفت: هم اکنون مسیر راه‌آهن شمال مسدود است و همه نیروی فنی راه آهن شمال با ادوات و ماشین‌آلات در حال کار هستند تا معایب و مشکلات این مسیر را رفع کرده و دوباره حرکت عادی قطار‌ها برقرار شود.

مدیرکل راه آهن شمال درباره مسافران قطار مسافربری گفت: یک قطار مسافربری به مقصد مشهد مقدس پشت قطار باری حادثه دیده قرار داشت که اکنون به دلیل بروز حادثه حرکت قطار مسافربری لغو شده و تمامی مسافران با استفاده از اتوبوس جابه‌جا خواهند شد.

 

برچسب ها: قطار باری ، راه آهن شمال ، خروج قطار از ریل ، سوادکوه

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: قطار باری راه آهن شمال خروج قطار از ریل سوادکوه راه آهن شمال قطار باری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۴۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق

به گزارش جماران؛ امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه که در جریان حمله موشکی - تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شدت مجروح شد و برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل گردیده، عیادت کرد.

امیرعبداللهیان در این عیادت که با حضور کادر پزشکی مسئول درمان ایشان انجام شد، ضمن احوال‌پرسی از دیپلمات سوری، در جریان آخرین پیشرفت‌ها در وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای ایشان از درگاه خدای سبحان شفای عاجل مسئلت نمود.

لازم بذکر است امیرعبداللهیان پس از حمله موشکی رژیم صهیونیستی اسراییل به سفارت ایران در دمشق ضمن سفر به سوریه، در حاشیه برنامه ها، با حضور در بیمارستان مرکزی دمشق، به همراه فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه از این دیپلمات عیادت کرد.

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم داشت
  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز